Skyggestrek?

Maybaby2024

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Mitt første innlegg her inne. Jeg og mannen min har nå prøvd siden september/oktober i fjor, og er nå i pp 10. Jeg har hatt ganske uregelmessig menstruasjon siden jeg sluttet på pillene i september 2022. Syklusene varer fra 28-38 dager, jeg vet derfor ikke når jeg har eggløsning. Sist syklus var 36 dager. Har prøvd hver 2-3 dag hver syklus.

Nå er jeg på dag 33, og fikk den nederste i dag tidlig. Det er med RFSU sine test ofte-strimler (25-pakning). Den øverste tok jeg i går ettermiddag, hvor jeg hadde drukket mye vann.

Er det noen av dere som har fått så sterk skyggestrek med disse testene?

Jeg testet en med vann, og den var blenda.

Jeg tør ikke helt å håpe noe etter snart et år med prøving og mye skuffelse. Hva tror dere?

Hilsen prøver 93
 

Vedlegg

  • IMG_9146.jpeg
    IMG_9146.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 259
Jeg vil si den er positiv, men jeg ville brukt en annen test! Makesure eller clearblue. Metode, normal sine tester og rfsu synes jeg er fryktelig dårlige.. Så hadde jeg vært deg hadde jeg løpt til nærmeste apotek og kjøpt en digital clearblue, for der tror jeg du får enten + tegn eller «gravid» :woot:
 
Jeg har dessverre ikke kommet dit i prosessen at jeg har tatt graviditetstest. Men jeg ser vi har prøvd ca like lenge, så jeg vet hvor frustrert og skuffa du har vært det siste året. Ville bare ønske masse lykke til! Håper de kloke damene her kan gi deg svar :Heartpink
 
Tusen takk for raske svar! ❤️ Jeg har to digitale hjemme, så da prøver jeg en i morgen tidlig. Har tidligere fått litt skyggestrek på rfsu sine, men aldri så sterk at det vises når jeg tar bilde av testene.

Håper for deg, Kinelill! Det er ikke lett å få negative tester og tr hver mnd…
 
Tusen takk for raske svar! ❤️ Jeg har to digitale hjemme, så da prøver jeg en i morgen tidlig. Har tidligere fått litt skyggestrek på rfsu sine, men aldri så sterk at det vises når jeg tar bilde av testene.

Håper for deg, Kinelill! Det er ikke lett å få negative tester og tr hver mnd…
da er du god, jeg hadde ikke klart å vente til i morgen om jeg hadde hatt to liggende :hilarious:
Håper streken er ekte, jeg tror det:Heartred Vi prøvde selv i ett og et halvt år, så vet hvor tungt det kan være!
 
da er du god, jeg hadde ikke klart å vente til i morgen om jeg hadde hatt to liggende :hilarious:
Håper streken er ekte, jeg tror det:Heartred Vi prøvde selv i ett og et halvt år, så vet hvor tungt det kan være!
Har lovet mannen å ikke ta for mange av de dyre testene, men får se om jeg holder til i morgen

Håper for dere også! ❤️ Har dere da vært i kontakt med legen for utredning da? Min plan er å ta kontakt med legen når (om) jeg får tr denne pp.
 
Den der må være positiv! Hvis ikke så er det noe alvorlig galt med rfsu, som @Lil_sol sier. Garantert at du får "gravid" på cbd, jeg sier Gratulerer jeg :love7
 
Har lovet mannen å ikke ta for mange av de dyre testene, men får se om jeg holder til i morgen

Håper for dere også! ❤️ Har dere da vært i kontakt med legen for utredning da? Min plan er å ta kontakt med legen når (om) jeg får tr denne pp.
Ser nå at du skrev prøvde og ikke prøver. Det gir jo håp! ❤️
 
Har lovet mannen å ikke ta for mange av de dyre testene, men får se om jeg holder til i morgen

Håper for dere også! ❤️ Har dere da vært i kontakt med legen for utredning da? Min plan er å ta kontakt med legen når (om) jeg får tr denne pp.
Vi var til utredning hos fertilitetsklinikk, veldig fornøyd med det! Ingenting galt hos noen av oss, men mine uregelmessige sykluser gjorde det vanskelig å treffe. Fikk enkel stimulering som hjelp :happy: Satt på runde fire med enkel stimulering, er 13+5 i dag:Heartred

De lærde sier jo at det er ikke uvanlig at man prøver i ett år før man blir gravid, men det er vanskelig når man har lange og/eller uregelmessige sykluser for da føler man fort at man går glipp an en periode også.

ser ut som du må ta kontakt med lege uansett, men ikke på grunn av utredning:Heartred hold oss gjerne oppdatert da om du tester mer:woot:
 
Denne ser veldig positiv ut! Gratulerer :love017 Gleder meg til å se at det står gravid på digitaltesten!
 
Denne må jo være positiv :excited001 Jeg drister meg til å si gratulerer :Heartred jeg hadde garantert tatt en digital i dag, men hvis du klarer å vente til i morgen så er du jo helt sikker :)
 
Vi var til utredning hos fertilitetsklinikk, veldig fornøyd med det! Ingenting galt hos noen av oss, men mine uregelmessige sykluser gjorde det vanskelig å treffe. Fikk enkel stimulering som hjelp :happy: Satt på runde fire med enkel stimulering, er 13+5 i dag:Heartred

De lærde sier jo at det er ikke uvanlig at man prøver i ett år før man blir gravid, men det er vanskelig når man har lange og/eller uregelmessige sykluser for da føler man fort at man går glipp an en periode også.

ser ut som du må ta kontakt med lege uansett, men ikke på grunn av utredning:Heartred hold oss gjerne oppdatert da om du tester mer:woot:
Gikk dere rett til privat klinikk da, eller fikk dere henvisning fra legen? Så deilig at det gikk relativt fort etter enkel stimulering :love7 Gratulerer!
 
Den der er definitivt positiv, ikke noe skyggestrek! Gratulerer :Heartred Gleder meg til å se digital test når du tar den :smiley-angelic001
 
Gikk dere rett til privat klinikk da, eller fikk dere henvisning fra legen? Så deilig at det gikk relativt fort etter enkel stimulering :love7 Gratulerer!
Vi gikk direkte til privat, da legen min ikke ville henvise til tross for ett års prøving.. Ble senere henvist av lege fra kvinneklinikken til offentlig ivf her vi bor, men tre dager etter henvisningen var sendt satt jeg med positiv test :Heartred
 
Vi gikk direkte til privat, da legen min ikke ville henvise til tross for ett års prøving.. Ble senere henvist av lege fra kvinneklinikken til offentlig ivf her vi bor, men tre dager etter henvisningen var sendt satt jeg med positiv test :Heartred
Så rart at du ikke ble henvist med en gang, må ha bært frustrerende. Bra man kan gå privat da ❤
 
Her er forresten bilde av testen innenfor tidsfristen. Bildet over ble tatt kanskje 30 min på overtid, så den ble sterkere etter tidsfristen. Litt mer synlig i virkeligheten enn på bildet da.
 

Vedlegg

  • IMG_9141.jpeg
    IMG_9141.jpeg
    990 KB · Visninger: 119
Last edited:
Back
Topp