Skyggestrek?

medexa

Forelsket i forumet
Jeg ser et eller annet, men synes den kanskje ser litt grå ut.. Vet ikke hvor jeg er i syklus for jeg hadde SA for en måned siden..
ImageUploadedByBV Forum1459871429.140369.jpg

Klarer ikke se noe. Men du, kan det være at du har el? For jeg tror jeg har opplevd en økning av skyggestreker når jeg etterpå at oppdaget at jeg antakeligvis hadde el i stedet, selv om LH i teorien ikke skal slå ut på g-tester.

Eller kan det være en øørliten rest fra SA-en?

Klarer ikke se noe. Men du, kan det være at du har el? For jeg tror jeg har opplevd en økning av skyggestreker når jeg etterpå at oppdaget at jeg antakeligvis hadde el i stedet, selv om LH i teorien ikke skal slå ut på g-tester.

Eller kan det være en øørliten rest fra SA-en?

Det kan godt være jeg har fått streksyn ;) :p haha.. Jeg har fått blanke tester etter SA, så tror ikke det er det.. Men hmm, kanskje det kan være el ja.. Jeg venter el tester i posten i morgen.. Ahr, er så drittlei å teste egentlig :( men, klarer jo ikke å la være heller:)

Ingen flere som kan tyde? :/

Ser "noe" på de nederste. Men er ikke godt å si om det er skygge eller starten på noe. Lykke til! :D

Synes jeg skimter noe. Ligner litt på mine tester om dagen, men det er jeg sikker på er skyggestrek.

Njaaa... Noen ganger synes jeg kanskje at jeg ser bittelitt, men er sannelig ikke sikker ;)

Ser ikke noe strek, men mulig du har testet for tidlig? :)

Hmm.. Ja er nok skyggestreker.. Får prøve en ny i morgen med mer konsentrert urin:-) takk for at dere giddet å tyde;)

Back
Topp