Skyggestrek? så negative tester..

L

Linda29

Guest
xaO5E5o_d.webp

CdzpWZx_d.webp

Hei! For 2 dager siden fikk jeg skyggestreker på 2 ulike tester(ulike merker, tatt på ulike tidspunkt på dagen). Men både i går og i dag har alle tester vært helt negative. Noen andre som har opplevd dette? Er det noe som helst håp for å være gravid?

Mensen er forsinket med 5 dager nå, men aner ikke når jeg hadde eggløsning. Mulig eggløsning var forsinket også..

Samme her. Fikk en veldig svak strek i går morges. Har tatt tre nye siden da, og de synes jeg ser helt negativ ut. Har hatt mye "tynn" urin da, så jeg vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre. Har mye symptomer ihvertfall..

Jepp! Jeg fikk til å med positiv på digital test!!! Stemte ikke... To tre dager senere var den negativ. Og mensen kom litt etter.. Men jeg blei gravid neste periode da. :Heartpink

Når man får positive tester, som deretter blir svakere/negative igjen, så er det mest sannsynlig snakk om kjemisk (supertidlig spontanabort). En spire som festet seg, men dessverre ikke var levedyktig, og man mister like fort igjen.
Mens KAN da bli noen dager forsinket.

Hei! jeg er 7 dager ikm og får bare negative g-tester. I går glemte jeg en på badet. Og da jeg skulle kaste den en time senere var den svakt positiv. Prøvde på nytt i dag både med ny billigtest og cb digital, og begge var negative. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Hvis jeg ikke er gravid så vil jeg jo veldig gjerne at mensen skal komme. Har aldri gått over ikm før..

Back
Topp