Skyggestrek eller positiv?

Solsikke93

Andre møte med forumet
Hei! Jeg tok en test i ettermiddag og den viser en veldig svak strek, men likevell en strek. Men nå begynner jeg å lure på om det er en skyggestrek dessverre. Tenker å ta en ny test i morgentidlig. Hva tror dere?

Har prøvd i et og et halvt år og dette er den første testen som viser et «resultat». Tørr ikke å håpe på noe, men jeg krysser alt jeg har

Vedlegg

• IMG_6600.jpeg
    IMG_6600.jpeg
    210,5 KB · Visninger: 74
Hei! Jeg tok en test i ettermiddag og den viser en veldig svak strek, men likevell en strek. Men nå begynner jeg å lure på om det er en skyggestrek dessverre. Tenker å ta en ny test i morgentidlig. Hva tror dere?

Har prøvd i et og et halvt år og dette er den første testen som viser et «resultat». Tørr ikke å håpe på noe, men jeg krysser alt jeg har
Har ikke erfaring med den testen der, men vil nå si den ser positiv ut. Håper den gir deg tydelig positivt svar i morgen :happy:

Ser streken :chicken: Hvilket merke er dette?

Fra Normal. Nå etter å ha lest litt i andre tråder er jeg redd den er falsk positiv i og med jeg ser flere har opplevd det med normal sine tester

Fra Normal. Nå etter å ha lest litt i andre tråder er jeg redd den er falsk positiv i og med jeg ser flere har opplevd det med normal sine tester
Får du tak i et annet merke da? Slippe å gå rundt å lure

Tester på nytt i morgen tidlig og om det er det samme så kjøper jeg et annet merke, men om den er negativ regner jeg med at mensen kommer innen få dager Hadde bare så inderlig håpet at det gikk denne gangen

Back
Topp