Skyggestrek eller? Hmmm...

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
01B1331A-E7DE-4B45-9D84-63A8FDC444E9.jpeg
Er disse babyplan HCG strimlene kjent for skyggestreker? Tok denne på morgenurin. Synes jeg kan skimte en strek eller er det bare meg? :wtf:føler jeg ser streker overalt... :bored::depressed::oops::nailbiting:

Også føler jeg at streken ikke kommer godt ut på dette bildet :banghead:
 

Vedlegg

  • 19C969C8-EBAE-486C-8964-57C0F4304DBB.jpeg
    19C969C8-EBAE-486C-8964-57C0F4304DBB.jpeg
    8 KB · Visninger: 155
Last edited:
Hva er en skyggestrek egentlig? :confused005
 
Vis vedlegget 311581 Er disse babyplan HCG strimlene kjent for skyggestreker? Tok denne på morgenurin. Synes jeg kan skimte en strek eller er det bare meg? :wtf:føler jeg ser streker overalt... :bored::depressed::oops::nailbiting:

Også føler jeg at streken ikke kommer godt ut på dette bildet :banghead:

Hvis jeg har fått strek på babyplan har det vært fordi jeg var gravid :) Husker jeg fikk noe som ikke kunne kalles en strek en gang sånn 8-9 dpo og jeg tenkte "det er er noe", men ikke søren om den synes på bilder eller noe, men jaggu, dagen etter og dagene etter ble den sterkere og sterkere :) Krysser fingrene for sterkere strek hos deg i dagene fremover!
 
Jeg synes jeg kan skimte din, men jeg tror jeg har fått strek på øyet, fordi jeg synes jeg kan skimte noe på min Også :p
 
Ser ikke noe strek.. prøv i morgen :happy:
 
Synes jeg ser en strek. Fikk lignende veldig tidlig med babyplan og er snart 18 uker på vei!:Heartred
 
Klarer dessverre ikke å se noe på denne :(
 
Back
Topp