Skvisekosemose!

Escuro

Forumet er livet
Stakkars lille babyen vår... Når den kommer til verden, kommer den til å få så mye kos at den rømmer hjemmefra i panikk så snart den har lært å gå...[:D]

Gleder meg så sinnsykt til å få det lille nurket i armene, og gleder meg nesten enda mer til å se pappaen med sin førstefødte lille baby i armene... SUKK!! SMELT!!
Jeg vil skru frem tiden, NÅH!!! 22 lange uker og noen ekstra lange dager igjen.

haha:) har hørt om damer som ligger våkne heile natta for å sjå på babyen sin:) Er dødsslitne, men klarer ikkje å sjå vekk frå den:)
eg gleder meg til å sjå den fantastisk fine babyen som eg har inni magen min:)

Da jeg fikk førstemann hadde jeg det litt slik. Han lå og sov og var så nyyyydeliiiig! At jeg MÅTTE bare plukke ham opp. Stakkars lille [:D] Skal forsøke å ikke forstyrre søvnen til mini denne gangen.

Man blir nesten litt forelsket i ungene sine, sistemann ble født halv ett på natta, og jeg hadde ikke sovet på 2 døgn, men klarte rett og slett ikke sove, måtte bare se på ham!

De er så fantastisk herlige [:D] Guttungen min endte opp som en skikkelig koseklump. Han kommer stadig bort for å krype oppi fanget mitt mens vi ser på film, eller gir meg en spontanklem eller kysser hånden min. Så han tok heldigvis ikke skade av å bli røsket løs fra søvnen sin for å få en skikkelig mosekos [:)]

Back
Topp