Skvetter

Iceangel91

Glad i forumet
Den siste tiden har lillegutt vært skikkelig skvetten... Han har vært det hele veien men nå tar det virkelig kaka... Han skvetter bare jeg hoster og når han skvetter så setter han i et hyl, blir heilt rød i ansiktet og slutter å puste mens tårene pippler ut :(

Flere så har det slik ? Syns så synd i han :(

Sånn er det her og.. Om jeg hoster eller når gubben snyter seg :p haha, huff! Da er det frem med leppa åsså begynner han å grine :o

Sånn er det her og.. Om jeg hoster eller når gubben snyter seg :p haha, huff! Da er det frem med leppa åsså begynner han å grine :o

Så flott ! :P uff syns det er fælt å si det, men er gla for at det er flære enn min så holder på sånn :P vet jeg jaffal at det ikke er helt unormalt :P

Oi!! Samme her!! Har en valp i huset og må ofte rope "NEI" til han.. Liam har ikke brydd seg men de siste dagene så har han satt igang og hyle skikkelig og jeg får såå dårlig samvittighet!

Lillegutt er begynt nettopp å bli var for høye lyder, når ungene våre spes har besøk av andre barn, så kan han reagere på hyl.

Og hvis jeg plutselig nyser eller hoster brått hvis det er stille rundt han..

Stakkars små... Og på Halloween hadde jeg han på armen og åpnet, og han satte i det redselsfulle skriket når gjengen utenfor døren ropte knask eller knep :-(

Oi!! Samme her!! Har en valp i huset og må ofte rope "NEI" til han.. Liam har ikke brydd seg men de siste dagene så har han satt igang og hyle skikkelig og jeg får såå dårlig samvittighet!

Sitter i samme situasjon ved tanke på valp :P har fått oss en schæfer valp på snart 5 mnd ... Rampete sak det der :P så kan tenke meg det er pga den at han har blitt så var på lyder ... Meg og samboer krangler aldri med høy stemme, så det er Hvertfal utelukket ... Slenger bare sarkastisk frem og tilbake når vi først krangler :P syns så synd i de små :( føler meg som DEN fæle mamma'en når han setter i gang med den type gråt :(

Her hylte han senest rett i stad når jeg hostet mens han spite :P det er stort sett hosting eller om vi plutselig begynner å le at han hyler :P

Han her er også tidvis ganske skvetten.. Passer på å holde han i hånden,ta et godt tak i han (skulder/fot) slik at han kjenner at noen er der hvis jeg kjenner at jeg må hoste,nyse,heve stemmen til storesøstrene o.l.. Han begynner å bli ganske herdet nå da :p

Her skvetter hun til skikkelig, spesielt med hund som bjeffer, men så stopper hun og ligger og gliser som en gal:o haha
Så herdet her vil jeg tro..

Han skvetter godt, men som regel så er han så konsentrert om disse hendene sine at han fortsetter med det :P

Back
Topp