skvatt SINNSYKT!

lumina

Gift med forumet
Har døra åpen her, siden lillemann har fått falsk krupp.. sitter i stua og surfer, da jeg plutselig hører en rar klikkelyd.. så en skraaaapelyd..
Noe klikket og skrapte på parketten... [:o]

FYY FARAO så redd jeg ble.. turde såvidt se etter..[&:]

Det var heldigvis bare en av nabokattene som var nysgjerrig.. Vet ikke hvem som ble reddest da vi møttes rundt et hjørne.. Stakkars katteskinn, han strøk på dør fortere enn svint [:D]

Har dårlig samvittighet, så prøvde å puse på han, men han ble for redd, stakkars [X(]

hahaha hadde dævva jeg!!!! hadde hvertfall ikke torra å sjekke det, for det er sånn de blir drept i filmer[8D] måtta hatt med kjøkkenkniv hvertfall

hahaha jeg tror jeg hadde tenkt The Grudge med engang og garantert dødd av skrekk[:-]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

hahaha hadde dævva jeg!!!! hadde hvertfall ikke torra å sjekke det, for det er sånn de blir drept i filmer[8D] måtta hatt med kjøkkenkniv hvertfall

skrekk, det tenkte jeg ikke på [&:][:D]
Måtte jo se hva det var, ungen ligger jo og sover borti gangen [8D]
Nå er døra lukket og låst heldigvis [:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

skrekk, det tenkte jeg ikke på [&:][:D]
Måtte jo se hva det var, ungen ligger jo og sover borti gangen [8D]
Nå er døra lukket og låst heldigvis [:D]

hehehehe, ja nå redda jeg garantert livet ditt! u owe me! (tuller bare, du hadde vært dævv for lenge siden hvis det var en killer der, spes fra the grudge[&:] som btw er den verste å hesligste å skumleste filmen jeg noen gang har sett!)

he he, samme her[:)] Jeg har lært å ta noen forhåndregler etter å sett visse filmer[:D]

ORIGINAL: Scrappeguri

he he, samme her[:)] Jeg har lært å ta noen forhåndregler etter å sett visse filmer[:D]

bra det er flere som har fornuften på plass[:D][:D][:D]

Back
Topp