skurv..

frøken_Nina

Forelsket i forumet
Tuppa har fått en del flass (hodeskurv). Ser at det kan behandles med salicylolje som kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Noen som har noe erfaring med dette??
Mener jeg har lest at man kan prøve med matolje også, men det høres litt klinete ut..

Jeg har hatt det med alle mine, og jeg har prøvd diverse kurer bla. olje og salicylolje, og jeg må si at jeg ikke syns de kurene har fungert noe særlig bra dessverre. Så denne gangen lar jeg det bare være (selv om det ser litt fælt ut) Hun har jo ikke noe vondt av det, det er bare estetisk.

Sebastian hadde sjikkelig flass som førte til at han mistet alt håret på hodet. Hadde bare igjen en ring rundt og så litt ut som verdens minste munk!!! 
Jeg bare smurte han med oljen jeg bruker på resten av kroppen. Gnidde det sjikkelig inn i hodebunnen noen dager og så var det borte!

Locobase LPL fikk jeg som tips av en venninne. Det fjerna skurven på sønnen hennes!
Så jeg har smurt William 2 ganger, og nå ser det ut som at det er på vei til å dette av... kan oppdatere senere!

Har hørt at badeolje funker, og at man kan bruke en kam veldig forsiktig
mens håret er bløtt. Har ikke prøvd selv, men ri venninne gjorde det,

Back
Topp