Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan smøre inn med olje før leggetid også gre ut/gni med klut dagen etter. Ellers så kan du bruke noen kremer som ikke blir fullt så klissete Spør på apoteket eller kanskje frisørsalong? Vet at det er noe du kan få hvis det blir virkelig ille ettellerannet - syreTror det er det heter.. Altså gult flass i hodebunnen. Noen råd/tips om åssen man skal fjerne dette? Min lille har masse hår da så litt vanskelig å bruke baby olje... Blir så klissete!!
Har hørt motsatt jeg da men... Oppdaga også at gutten min på 3 også har litt endaEgentlig skal man vel la det være.
Treåringen har det fremdeles! :O Og på henne er det veldig fristende å gjøre noe med...
Har hørt motsatt jeg da men... Oppdaga også at gutten min på 3 også har litt enda
Jenta mi på snart fire har også litt skurv igjen. Oppdaget det for ikke så lenge siden. Trodde det ville gå bort av seg selv. Mitt råd er å jobbe det bort med babyolje FØR de får masse langt hårHar hørt motsatt jeg da men... Oppdaga også at gutten min på 3 også har litt enda
Som frisør, anbefaler jeg å få det vekk. Her brukte jeg sånn salisylolje?!på min. Deretter badet jeg han og brukte kluten og gned litt. Fikk av masse. Så brukte jeg en lusekam etter jeg hadde tørka. Den er det så fine tenner på at det er lett å få det bort med