skurv i hodebunnen

Har hørt at du kan smøre med matolje, vente litt og skylle av! Så kan du bruke kam!! Men har ikke prøvd det selv:)

De sies vel at ser aller beste er å la det være når de er så små. Hvis det vedvarer til ettårsalderen, så kan man behandle det. Men litt ren/naturlig olje har vel aldri skadet noen. ;)

Forsvant av seg selv etter kort tid her. Fikk beskjed om ikke å gjøre noe med det. Er det veldig mye på babyen din, eller?

Det er ganske mye, virke som frøkna klør da hun borrer hodet mot meg hele tiden nå ?
Kanskje best å ringe helsestasjonen.

Jeg brukte litt babyolje før jeg badet henne, så brukte jeg litt babyshampo for å få bort oljen. Det ble litt bedre, men bør vel ta en runde til snart.

HS sa jeg kunne smøre med olje å la det virke noen timer (evt ha lue på), børste og vaske bort å gjenta etter noen dager. Skal vente noen dager å se om det forsvinner mer og mer av seg selv før jeg prøver :)

Har nettopp brukt salisylsyre 2% fra apoteket i panna på lillegutt med stort hell:) han hadde det over hele panna og vanlig olje hjalp ikke. Tok en bomullpads og strøk over, ventet 4 timer og fjernet litt med kam, men funket bedre med fuktig klut. Nå ser det ut til at alt er borte:)

Back
Topp