Lilla-87
Forumet er livet
Hehe.. Blir så giraaa!!Jaja, ikke så fort i svingene da. Han sitter ikke skikkelig i stol enda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Blir så giraaa!!Jaja, ikke så fort i svingene da. Han sitter ikke skikkelig i stol enda![]()
HeheHehe.. Blir så giraaa!!![]()
Men det kommer seg nok daDet tror ikke jeg heller... Bare de har litt å tygge på! Jenny skjønner seg ikke på biteringen vi kjøpte, sp det var iallfall 90kr ut vinduet!![]()
Har dere den lille giraffen eller den store med piping?Bitering fungerer dårlig her også, men den bitegiraffen liker hun
Skal se etter skumpinnene i dag jeg, tror det blir bytur![]()
Har dere den lille giraffen eller den store med piping?
Ønsker den til hanVi har den som piper hehe![]()
Ønsker den til han![]()
Ja, vi kjøpte den lille på EbayDen finnes sikkert på ebay til en mye hyggeligere pris, kostet 200 på barnas hus.
Ja, vi kjøpte den lille på Ebay![]()
denne?Ah, det dukket opp et nytt univers for meg når jeg fant ut den ebay greia altsåventer på den lamazeboka vi bestilte
![]()
Herlig!Ja, hun skal få den til Osloturen vår![]()
Herlig!
Venter en slik en i posten vi og![]()
Hadde håpet på å få det vi har bestilt før fredag jeg, men det spørs!Jeg bare håper vi får den til vi skal på turKan være greit å ha noe nytt til henne da
![]()
Mye sender de fra kina, da tar det sin tidHadde håpet på å få det vi har bestilt før fredag jeg, men det spørs!

Ja det gjør jo detMye sender de fra kina, da tar det sin tid![]()