Skummelt

x1xTrine6

Gift med forumet
Gutten min på 20mnd våkna nettopp og skreik hysterisk i senga. Jeg løp inn og da stod han å pekte på veggen mens han gjenntok: æ jædd, æ jædd!! (æ e redd). Prøvde å legge han ned igjen men han bare hylte mens han stirra på den tomme veggen... Han hyler ennå,men nå er han i stua og nekter å gå inn på rommet....blir redd

off,stakkar..så ekkelt..har han drømt da tru??Så rart at han pekte på veggen,han kan vel ikke ha sett noe der..hm.sånt er litt skummelt ja.har det skjedd før?Håper han roer seg og at det går bra[:)]

har vel sett noe skummelt da jeg måtte bytte rom når jeg var liten fordi jeg nektet plent og sove der inne var noe som hadde skremt meg vet ikke hva var så liten da!!

Uff da. Hatt mareritt om at det er noe i på veggen da. Uff da. Håper du har fått han i seng nå.

Lykke til

Åh.. Det der opplevde bestemoren min med mamma og onkel også (tvillinger).. Helt samme greia! Sto å pekte på ingenting å hylte begge to.. Kjempe ekkelt!!

Jeg fikk helt frysning jeg nå[&:] huff... ekkelt!!

dette var ikke noe hyggelig. Får håpe at han bare har drømt, og at han sover godt der til natten igjen... det er jo ikke bare-bare å bytte rom heller?

Oi det hørtes ikke koselig ut! Hvordan har natta gått?

Barn er jo mye lettere for å ha et åpent sinn enn det vi voksne har.
Vet om en jente som faktisk så noe...
Men, jeg vil ikke skremme deg ass.
Oftest så er jo det bare et mareritt eller noe sånt!

Han har vel sikkert hatt mareritt får vi håpe...
Blir redd slikt selv jeg [:o]

Shit Pomfritt.....dette hørtes litt skummelt ut! Håper han bare har drømt og at det var derfor han var redd! Stakkar....han trenger sikkert mye trøst i dag!

Klem, Monica

Jeg måtte ringe etter sambo som var hos en kompis, så han kunne komme hjem å hjelpe meg. Er ganske lettskremt selv og synes det var veldig ekkelt. Tror nok han har drømt(håper) for han snakka on kanin under sofaen og greier. Han sier ikke så mye,men han lagde kanin lyden sin(smatte smatte) og pekte under sofaen. Men han gikk også rundt å stirra på veggene i stua leenge av gangen.. Han var veldig bleik. Vi måtte ta han inn i senga vår og der lå han og herja til halv fire på natta..[:o]
Tok han tilbake i senga si og "leste" en bok med dyr for han. Hadde lyset på og han sovna etter en halv time. Da tok jeg av lyset igjen og det har nå vært stille på rommet siden da. Lar han bare sove siden det ble så sent i natt. Synes ennå det er litt ekkelt og jeg gruer meg til kvelden....
Jeg har også blitt fortalt en historie om broren til en venn av meg som nektet å sove på rommet sitt og så "styggemannen" i rommet. Det ekleste er at han døde som 2 eller3 åring ikke lenge etter. Han skulle vært litt eldre enn meg,så det er bare noe jeg har blitt fortalt,men blir liksom ikke mindre redd da. Uff nei..det går nok bra

Må bare legge til at denne gutten døde av en sykdom..

Håper han sovner greit til kvelden..Er så lettskremt selv jeg så skjønner godt at du blir urolig.Satse på at det går bra i kveld[:)]

*fryyyyyyyyyysning*

Hate sånne greier......enda mer frysning her!!!!!!

Kathrine

Å, så ekkelt!! Håper sammen med alle de andre at det var et engangstilfelle!!![:)]

Back
Topp