Skummelt..

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Skulle i bursdag i helga og siden magen ikke godtar at noe strammer, så måtte jeg på shopping. H&M har jo mammaklær, så tenkte jeg kunne ta turen dit, men fy så skummelt. Dro dit en time før stenge tid, snek meg rundt for å se om det var noen jeg kjente der, før jeg gikk inn på avdelingen. Bøyde meg nesten ned, for bare ventet på at det skulle dukke opp noen. Bor i en ganske liten by, så ryktene hadde begynt å gå fort om noen hadde sett meg der. Så ble ingen handel der.

Syns å det egentlig er litt tidlig å handle det, for enda noen uker der vi ikke vet hva som skjer. alt kjennes og følels bra ut nå, men har heller ikke lyst til å laffe rundt i treningstøy fram til vi kan fortelle nyheten..

Noen som har noen sider å anbefale å kjøpe mammatøy på??

Hehe:) Skal ikke være lett!

Du kan kjøpe hos H&M, Zalando, Laredoute og Lindex på nett. Er sikkert mange flere også om du googler det. Har ikke begynt å kjøpe inn noe selv, tenkte å vente til etter den magiske 12 ukers grensa er vel overstått ;)

Det er også noe som heter mamalicious.no :)

Sent from my iPhone using BV Forum

oooh kjempetips :d Tror jeg må inn å sjekke på nett jeg og :D

Åh, jeg gleder meg sånn til å få meg et par mammaplagg. Blir nok handlet over nett her :)

Blir det her også, for å gå i butikken å handle nå, går ikke, men siden jeg jobber hjemme for tiden, så kan jeg vente til etter Ul før jeg handler :-)

Jeg har ingen mage enda og går i vanlige klær. Men gleder meg velsig til å handle inn mammaklær :)

Jeg skal handle i helgen :-D venter også på en pakke fra hm med 4 gravidplagg :-D

Kjente på det samme på fredag da jeg var innom H&M for å se etter litt behagelige bukser da den dongeribuksa jeg bruker på jobb strammer veldig på magen da den er litt høy i livet... Gikk gjennom mammaavdelingen men turde ikke stoppe... Lettere når en har synlig mage og folk vet om det å gå i en slik avd... Fant noen deilige bukser på lindex og hatt den ene på på jobb i dag og er kjempefornøyd :-) så blir det spennende å se hvor lenge den er behagelig å ha på...!!!!

Var faktisk nettopp på hm og kjøpte to mammabukser. Utrolig behagelige når magen er så oppblåst! :) anbefales!

Aner liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe jeg :) blir vel først og fremst bukser som trengs. Min dødter har visst noen liggende som hun ikke har brukt så kanskje de passer :)

Back
Topp