Skummelt..

H.H

Forelsket i forumet
Jeg trodde snuppa tygget på en leke da hun lå på lekematta si i dag,men oppdaget (heldigvis raskt) at hun faktisk tygget på selve matta...
Fikk lettere sjokk da jeg så at hun i løpet av et halvt minutt hadde nappet av flere biter som hun hadde i munnen!!!
Blir ikke mer brukt den matta for å si det sånn!

ImageUploadedByBV Forum1365009188.454251.jpg

Akkurat det samme har hendt her :fucyc

T gnagde på Nille-matten vi hadde da han var baby. Men han bet aldri av slike biter?! :o

Nei,jeg hadde ikke tenkt på at det gikk an,men hun brukte tydeligvis de to tennene sine for alt de er verdt!
Syns ikke det var noe særlig,hun kunne jo lett ha satt de i halsen for det var ganske store biter hun fikk av..

Oi, såpass! Lillepia elsker å tygge på ett-tallet fra den nille matta. Skummelt hvis det går av en bit :-/ Nå får hun ikke lov til det lenger... :eek:

oioioi, jøsses, sterke tenner den frøkna har da! :eek:
Hermine løfter bare opp alle matter og titter under dem, og slikker litt på de, men heldigvis tygger hun ikke på de!

Ingen store biter her foreløpig, men må følge med ja.

Oi, det var skumgummityggern sin det si:eek: Emmeth tygger på leketallene fra nille, men biter den ikke har stykker ennå, men er veldig obs fra nå av, godt du oppdaget det:)

Skikkelig skummelt! Må si tennene funker bra da! Vi kjøpte lekematte på nille for en stund siden for pusen klora opp den andre, men Simone har ikke engang løfta opp en eneste del så hun har vel ikke skjønt at det går an ennå. Hun har ikke tenner heller ennå.

Back
Topp