Skummelt

Lisemor 78

Flørter med forumet
på tirsdag skal jeg til innskriving på sykehuset.
begynner å synke inn nå at det ikke er lenge igjen [8|]

litt skummelt[&:]

men gleder meg også, gruer meg ingenting til fødsel...rart

ja det blir vel spennende tenker jeg..[;)]
ja det er rart å tenke på at det absolutt IKKE er lenge igjen![:)]
gleder megskikkelig jeg å!!!![:D][:D]

Ikke lenge igjen nå =) Jeg var på innskriving i går! Ikke noe særlig spennende men hehe..  Droppa omvisningen på føden- har jo gjort dette 2 ganger før [:D][:D] Lykke til [:)]

jeg kjenner at jeg gruer meg mer å mer til fødsel jeg nå:( fordi det tok så lang tid sist, og veldig vondt...[:@].husker det plutselig som om det var igår liksom..jeg gleder meg til å få ut ungen, men ikke til Å FÅ DEN UT  sånn... irriterer meg at jeg er redd nå altså, ville hatt naturlig fødsel egentlig, men tror jeg kommer til å be om epidural...får bare jobbe meg gjennom den mislykka-følelsen etterpå....

Jeg begynner også å merke en snikende følelse i magen.... Husker plutselig så veldig godt hvordan det var å føde, hmmf.... [&:] Jeg vil ha ut baby'n, men skulle gjerne ha sovet mens den bare skled ut, skikkelig ønsketenkning!!

Akk, ja..jeg kjenner og at den snikende følelsen kommer inn på meg nå...snart mamma..hjelp [:)]
Innskriving har ikke jeg hørt om...så fant jeg den rosa lappen her i går og da, som jeg skulle ha levert på sykehuset 8 uker før fødsel...uff da.... [&:]

har heller ikke hørt om innskriving, men de skrev da noe om meg på dataen der da jeg var på UL, sa ikke noe om det igår på omvisninga heller .. men jeg har fylt ut et ark med personalia og sendt dem, men det var vel i uke 15 eller noe

Det er vel for å gjøre unna litt arbeid på forhånd, de vet jo om at vi kommer, så plassen er sikkert registrert...[:)] Sikkert ingen fare..barna må jo ut uansett[:)]

ORIGINAL: lenis

jeg kjenner at jeg gruer meg mer å mer til fødsel jeg nå:( fordi det tok så lang tid sist, og veldig vondt...[:@].husker det plutselig som om det var igår liksom..jeg gleder meg til å få ut ungen, men ikke til Å FÅ DEN UT  sånn... irriterer meg at jeg er redd nå altså, ville hatt naturlig fødsel egentlig, men tror jeg kommer til å be om epidural...får bare jobbe meg gjennom den mislykka-følelsen etterpå....

Var det jeg som skrev dette?!? [&:] hehe...

ORIGINAL: Trine82

har heller ikke hørt om innskriving, men de skrev da noe om meg på dataen der da jeg var på UL, sa ikke noe om det igår på omvisninga heller .. men jeg har fylt ut et ark med personalia og sendt dem, men det var vel i uke 15 eller noe

[8|][8|] Har ikke gjort noe sånn jeg..? Jaja.. får spør når jeg skal til jm i neste uke[;)]

ORIGINAL: tinejento

[8|][8|] Har ikke gjort noe sånn jeg..? Jaja.. får spør når jeg skal til jm i neste uke[;)]

Ikke jeg heller tror jeg..., men jeg har fyllt ut noen skjema tidligere da... Tror jeg har levert noe på sykehuset... Håper det er det som menes...[8|]

ORIGINAL: Pivi

Ikke jeg heller tror jeg..., men jeg har fyllt ut noen skjema tidligere da... Tror jeg har levert noe på sykehuset... Håper det er det som menes...[8|]

Håper jeg også? vet ikke om jeg har fylt ut noe jeg? men jeg har jo vert hos lege og jm på sykehuset...? hmmm....[8|]

ORIGINAL: Pivi

Håper jeg også? vet ikke om jeg har fylt ut noe jeg? men jeg har jo vert hos lege og jm på sykehuset...? hmmm....[8|]

nå ble jeg også usikker.. hehe, får sjekke d opp med jm på tirsdag!![8D][:)]

Vi skal også på innskriving og omvisning på tirsda, plutselig blir alt så virkelig!!! Hjelpes

Sånn hadde jeg det også da jeg gikk gravid med nr 2 [:(] Men jeg skal love deg at denne gangen kommer det til å gå mye bedre for deg!! Det gjorde det iallefall for meg. Klart- smertene er forsåvidt de samme- er jo jææævlig vondt. Men selve fødselen gikk bedre og fortere 2 gangen. Du har jo født før jenta mi [;)] Kommer til å gå så bra så [:)] Lykke til! Og du, ingen skam å be om epidural [;)] Den er jo fantastisk og da [;)]
ORIGINAL: lenis

Var nettop hos jm nå...skulle vært på føden før den tid, men jeg turte ikke, har så fødselsangst.... Men hun sa hvertfall at det er under omvisningen innskrivningen skjer...så skal dere ikke på den, må dere si fra til sykehuset... [:)]

ORIGINAL: jealie24

Var nettop hos jm nå...skulle vært på føden før den tid, men jeg turte ikke, har så fødselsangst.... Men hun sa hvertfall at det er under omvisningen innskrivningen skjer...så skal dere ikke på den, må dere si fra til sykehuset... [:)]

Jeg har vert på omvisning, men skrev ingenting da..?[8|]

Ja,kan tenke meg at det kribler ekstra i magen ja ...Vi har ikke innskrivning vi ,skal bare levere et ark med journalopplysningene

Innskrivingen har ingenting med omvisningen å gjøre her.
Man kan få omvisning i tillegg hvis man ønsker det.

Innskrivingen skal være for man skal slippe å signere papire ol under rier ol.
Noen har jo sinsykt raske fødsler...(ikke meg da hehe)
Og har da veldig liten tid til å gå gjennom ting.

Har fått beskjed om av vi skal snakke om tidligere fødsler, ønsker, reddsler-fødselsangst, hvem man vil ha med seg ol.
Gode/dårlige erfaringer...spesielle ønsker...sykdommer.....ting man lurer på...

Ble innført i fjor her i stavanger...
Tror det kan være en bra ting..

Blir spennende, skal der på tirsdag [:)]

Back
Topp