Skummelt!!

Lene1986

Forumet er livet
Før vi reiser på ferie om rett over 8 uker må alt være klar til babyen kommer. [:o] Tiden går så alt for fort!!! Når vi kommer hjem fra ferie er det under 5 uker igjen til termin. [:o][:o][:o][:o][:o] Bare 15 uker igjen nå jo! [:o] 

Tida går såååå fort! Du er heldig da... ferie, og så baby snart! Kan vel ikke bli bedre enn det?

ORIGINAL: Reinbue

Tida går såååå fort! Du er heldig da... ferie, og så baby snart! Kan vel ikke bli bedre enn det?

Nei det kan ikke bli bedre enn det.
Men tiden går så alt for fort her!! [:o] Trodde tiden skulle gå litt seinere enn dette her. Den gikk jo sååååå seint sist liksom.

[:)]

nåååh så nærme du er nå da!!![:)][:)] ser stresset altså [8D] men det vil gå såååå fint!

Helt seriøst, jeg følte jeg var gravid i 3 mnd jeg [:-] Det gikk så altfor fort!! Selv om jeg merket det mye mere denne gangen! Men jeg ville så gjerne at tiden skulle gå seint, og da gjør den som regel ikke det [8D]

ja tiden flyr fra de fleste tror jeg.. men det går sikker fortere denne gangen for at du har en fra før[;)] nyt den tiden som er igjen[:D]

ORIGINAL: KathMor

Helt seriøst, jeg følte jeg var gravid i 3 mnd jeg [:-] Det gikk så altfor fort!! Selv om jeg merket det mye mere denne gangen! Men jeg ville så gjerne at tiden skulle gå seint, og da gjør den som regel ikke det [8D]

Ligger nok noe i det ja [8D]

Back
Topp