skummelt !!

Vesten

Forumet er livet
Er alltid nøye  å ser om det ligger  smått noe på gulvet,men han får tak i det utroligste !

Han lå å surva på gulvet, imens eg dreiv å støvsugde ( han er forkjøla )
Satt han i stolen og skulle gi  brødskive,
Putta en bit inni munnen hans, og den spytta han den ut SAMMEN med en anti-skli dings!
(sånne hvite , runde som er under stolben)

Den hadde han pella av og ruga på inni ganen en stund![:-]

YEYKS, for helt angst!og eg som hadde støvsugeren på og allting..tenk hvis han hadde blitt kvalt og eg hadde ikkje hørt han?

Huff da.. Godt det gikk bra[:)]
De finner det utroligste altså..[:-]

Mi gnagde på stolbenet i går der det er slike [8|] De er jo passe str til å sette de fast i halsen [&:] De kan jo falle av uten at man merker det også [&:]

Uff, dei rare ungane ass!! Skjønner at du blei skremt, syns sånt er dritekkelt sjøl....
Hedda satt og leika med vogna si her en dag.. Og klarte å pirke ut en liten småstein, så den slengte ho seff i kjeften. Heldigvis såg eg på ho akkurat då, så fikk jo pirka den ut.. Men herregud så sur ho blei på meg[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: ToSmå2010

sign:)

huffameg..[&:] Bra det gikk bra med ham da [:)]SKummelt, skjedd mange ganger her, men han holder det heldigvis i munnen (prøver ikke svelge birker det som).. Vanskelig og holde leiligheten fri for småting med en rotete tråeing i hus[8D] Her om dagen skiftet jeg bleie på ham, og tula litt med ham på stellebordet etterpå.. Når han dro opp et stort tannløst "munnen på vid gap" smil, så jeg at han var BLÅ i ganen[X(][:-] Være borti reklama han se, så jeg måtte stå i 10 minutter og plukke avispapir fra munnen hans, hadde lagret tjukt der "oppe" =P å sååå fornærmet da[8D]

Hihi, de er rare, men kan jo være veldig skummelt, så blir godt når den tiden der er over :)

ORIGINAL: Lussa88

huffameg..[&:] Bra det gikk bra med ham da [:)]SKummelt, skjedd mange ganger her, men han holder det heldigvis i munnen (prøver ikke svelge birker det som).. Vanskelig og holde leiligheten fri for småting med en rotete tråeing i hus[8D] Her om dagen skiftet jeg bleie på ham, og tula litt med ham på stellebordet etterpå.. Når han dro opp et stort tannløst "munnen på vid gap" smil, så jeg at han var BLÅ i ganen[X(][:-] Være borti reklama han se, så jeg måtte stå i 10 minutter og plukke avispapir fra munnen hans, hadde lagret tjukt der "oppe" =P å sååå fornærmet da[8D]

Hihi, de er rare, men kan jo være veldig skummelt, så blir godt når den tiden der er over :)

ja man kan ikkje vær 100 %  24  timer heller.

Han hadde ikkje tankt å spise den gummiknotten nei..skulle bare ha den der i munnen[8D]

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: Lussa88

ja man kan ikkje vær 100 %  24  timer heller.

Han hadde ikkje tankt å spise den gummiknotten nei..skulle bare ha den der i munnen[8D]

Hjelpe meg, nå så jeg hvor mange skrivefeil jeg hadde, men bra du skjønte det =P

Ja enda godt det ihvertfall at de ikke prøve og svelge det med en gang (selvfølgelig kan de jo sette i halsen allikevel, men man har kanskje noen sekunder ekstra til rådighet i det minste ;)

Back
Topp