Skummelt!

the_miss84

Elsker forumet
Fikk mail fra barnehagen idag, om at et barn har blitt lagt inn på sykeshus med E.Coli smitte. [:(] Veldig dårlig visstnok.

Så nå jobber de på spreng for å finne en smittekilde. De aner jo ikke hvor det kommer fra.

Heldigvis er det ikke tegn til at flere har blitt syke, men jammen meg skummelt....

Gud så skummelt, hadde fått en skikkelig ekkel følelse om jeg hadde fått den beskjeden...
Men er jo forhåpentligvis ikke ifra bhg barnet er smittet da, men så skummelt å ikke vite.

Ja, synes det er dritekkelt. Hun har vært så dårlig i magen i det siste og, selv om det helt sikkert er av andre årsaker da....allmenntilstanden er heldigvis på topp hele tiden....

Men man blir jo selvfølgelig bekymra og hønemor i slike situasjoner...[:(]

Håper virkelig at det går bra med barnet, og at de finner ut av smittekilden...

Huff, håper det går bra!!! [&o]

vi fikk for noen uker siden melding om at det var e-coli smitte i vannet vårt. alle instutisjoner ble varsla, litt hysteri var det før alle skjønte at det var forskjellige typer e-coli smitte, og at vår ikke var så farlig.. men abslutt en ekkel følelse jah, så skjønner litt greia.... stakars barn da[&:][:(] håper det går bra

ORIGINAL: ¤LinnPinnSukkerspinn

Gud så skummelt, hadde fått en skikkelig ekkel følelse om jeg hadde fått den beskjeden...
Men er jo forhåpentligvis ikke ifra bhg barnet er smittet da, men så skummelt å ikke vite.
 [&:]

Huff, så grusomt! [&:]
Håper de finner smittekilden fort, og at ikke andre har blitt smittet. Også håper jeg selvfølgelig at dette barnet blir helt frisk igjen.

Back
Topp