skummelt.

vesla87

Gift med forumet
Sitter her å venter på at jeg skal kjenne vesla røre på seg. Hun har vært så rolig. Men når jeg først tenker at nå er det lenge siden jeg har kjent noe så gir hun plutselig fra seg ett dytt her eller der. Har hatt andre dager det også er slik, så er hun like livlig igjen dagen etter, så lurer på om det er det som er normalt for henne.. Vil ikke ring føden. Føler meg hysterisk og paranoid. Dere som tidligere har hatt det stille i magen en periode og ringt føden. Hva har de sagt? Og hva har de i såfall funnet ut?

Nå kom det et lite dytt til... Så hun rører jo på seg av og til. Men syns det er mindre...

Har forresten spist is for ca 3 kvarter siden, og det har ikke gitt stor effekt. :S Men tror egentlig ikke hun reagerer noe spesielt på det... :S

Æ fikk beskje om at æ skul drekk et iskalt glass vann, eiller me saft i :)
så skal den lille reagere [:)]

Kjenner meg veldig igjen! Etter at jeg rundet uke 29..og faktisk SKAL kjenne liv har det roer seg VELDIG i magen her. Kan gå hele dagen uten å merke noe...men hender h*n våkner til utpå kvelden.  Er mulig h*n beveger seg mye om natta, men da sover mor godt [;)] Merker ikke så mye til sparkene..er mye "buling" i stedet, men h*n hikker mye da.

Var på kontroll i dag, og hørte hjertelyden klart og tydelig, så babyen har det bra.
Tror de små bare herjer litt med oss bekymra mødrene jeg [8D]

Det er bare å drikke et glass med steeerk saft :) så ska du se det kommer sprelll ;)

De sier at du skal drikke iskald saft.. Da saft som er full av sukker!

Reagrer ikke barnet da innen 30 minutter skal man ringe føden..... Men i de fleste tilfeller våkner babyen av det kalde og får energi av sukkeret...

Jeg ringte føden jeg og hadde da allerede prøvd ut den saft testen uten resultat. KOm da opp for å ta sparkeprøve som var kjempe fin. Grunnen til at dem er roligere er nok fordi plassen er mindre [:)]
Jeg kjenner ikke like tydelige spark lenger som jeg gjorde, men jeg kjenner hun snur seg og et dytt her og der.

Back
Topp