Skummelt, nåleskrekk

Merker du noe mer modning etter akupunktur? :)
Det gjør ikke at man føder tidligere, det eneste forskningen har vist er at selve fødselen går raskere (mer effektive rier) :)

Så merker ikke noe mer enn jeg gjorde før jeg begynte med det egentlig. Har jo nye vondt i magen og nedpress men det hadde jeg før også ;)

Skal til jordmor i mårå jeg. Hun sa hun kunne sette akupunktur denne gange. Tenkte jeg skal spør om hun kan skjekke om det begynner å modnes og åpnes. Vil da spør om hun kan strippa livmorhalsen. Jeg vil ha gang på det:)

Stikket i fingeren hos legen for å måle blodprosent/blodsukker synes jeg gjør vondt. Og jeg hater alt av blodprøver/sprøytestikk osv..

Akupunktur gjør ikke vondt i det hele tatt :) Var på andre modningsakupunkturtimen i går. Og har vært på akupunktur

Så ikke noe å bekymre seg for :D

Hmm, vurderer det sterkt nå! :)
Hvor mange uker er du på vei? :)

Skal til jordmor i mårå jeg. Hun sa hun kunne sette akupunktur denne gange. Tenkte jeg skal spør om hun kan skjekke om det begynner å modnes og åpnes. Vil da spør om hun kan strippa livmorhalsen. Jeg vil ha gang på det:)
Men er ikke termin i desember?? Tviler på at hun vil strippe deg med mindre du er rundt termin .

30 november. Tviler på det, men tenkte å spør. Er 37 uker i mårå/dag.

Back
Topp