Jaaa da sitter jeg å venter hos jordmor for å få modningsakupunktur. Kjenner jeg gruer meg SKIKKELIG! Liv redd for sprøyter og alt så hei hvor det går
Lykkelig gravid
Lykkelig gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Er det vanlig å få ekstra mange kynnere, og er det et tegn på at det virker?Dette var jo IKKE vondt, bare litt ømt på noen punkter fikk nåler i ryggen, leggene, føttene, hodet , hendene og magen ! Veldig avslappende å deilig, og fikk faktisk masse kynnere når jeg lå med nålene så nå får vi håpe det hjelper på modningen, og Lillemor er helt festet i bekkenet
Lykkelig gravid
Ja , altså.. For å si det sånn, jeg har helt panikk for det men dette gikk kjempe bra og IKKE vondt, lover . Kjenner så vidt at nålene er nær huden og det kjennes i allefall ikke ut son et stikkHmm kansje jeg også tør, liker virkelig ikke nåler...
Ja er vanlig at kynnerene øker, mer mensensmerter osv fordi det skal modnes litt fortereSå bra! Er det vanlig å få ekstra mange kynnere, og er det et tegn på at det virker?
Ja , altså.. For å si det sånn, jeg har helt panikk for det men dette gikk kjempe bra og IKKE vondt, lover . Kjenner så vidt at nålene er nær huden og det kjennes i allefall ikke ut son et stikk
Lykkelig gravid
Du klarer det det er ikke noe å være redd forHar hørt nålene skal være ultralyd tynne, og overlevd de blodprøvene jeg har måttet ta i svangerskapet:/
Lover 100 % ærlig!Hm, kanskje jeg skal tørre det?? Virkelig redd for nåler her .. Du er sikker på at det ikke var vondt?
Blodprøver er jo vondt i forhold, i allefall stikket i fingeren, gruer alltid skikkelig for det.Har hørt nålene skal være ultralyd tynne, og overlevd de blodprøvene jeg har måttet ta i svangerskapet:/
Enig med deg! Vondere det i fingeren hos legenStikket i fingeren hos legen for å måle blodprosent/blodsukker synes jeg gjør vondt. Og jeg hater alt av blodprøver/sprøytestikk osv..
Akupunktur gjør ikke vondt i det hele tatt Var på andre modningsakupunkturtimen i går. Og har vært på akupunktur
Så ikke noe å bekymre seg for
Merker du noe mer modning etter akupunktur?Stikket i fingeren hos legen for å måle blodprosent/blodsukker synes jeg gjør vondt. Og jeg hater alt av blodprøver/sprøytestikk osv..
Akupunktur gjør ikke vondt i det hele tatt Var på andre modningsakupunkturtimen i går. Og har vært på akupunktur
Så ikke noe å bekymre seg for
Enig med deg! Vondere det i fingeren hos legen
Lykkelig gravid