Skummelt, nåleskrekk

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jaaa da sitter jeg å venter hos jordmor for å få modningsakupunktur. Kjenner jeg gruer meg SKIKKELIG! Liv redd for sprøyter og alt så hei hvor det går :-)

Lykkelig gravid ❤️

Det går så fint så :)

Lykke til :) håper det hjelper på modningen :)

Lykke til. :) Håper det blir en god opplevelse. :) Del gjerne erfaringen etterpå!

Dette var jo IKKE vondt, bare litt ømt på noen punkter :-) fikk nåler i ryggen, leggene, føttene, hodet , hendene og magen :-)! Veldig avslappende å deilig, og fikk faktisk masse kynnere når jeg lå med nålene :-) så nå får vi håpe det hjelper på modningen, og Lillemor er helt festet i bekkenet :-)

Lykkelig gravid ❤️

Hmm kansje jeg også tør, liker virkelig ikke nåler...

Dette var jo IKKE vondt, bare litt ømt på noen punkter :-) fikk nåler i ryggen, leggene, føttene, hodet , hendene og magen :-)! Veldig avslappende å deilig, og fikk faktisk masse kynnere når jeg lå med nålene :-) så nå får vi håpe det hjelper på modningen, og Lillemor er helt festet i bekkenet :-)

Lykkelig gravid ❤️
Så bra! :) Er det vanlig å få ekstra mange kynnere, og er det et tegn på at det virker? :)

Hm, kanskje jeg skal tørre det?? Virkelig redd for nåler her .. Du er sikker på at det ikke var vondt? :P

Ja , altså.. For å si det sånn, jeg har helt panikk for det :-P men dette gikk kjempe bra og IKKE vondt, lover . Kjenner så vidt at nålene er nær huden og det kjennes i allefall ikke ut son et stikk :)

Lykkelig gravid ❤️

Har hørt nålene skal være ultralyd tynne, og overlevd de blodprøvene jeg har måttet ta i svangerskapet:/

Stikket i fingeren hos legen for å måle blodprosent/blodsukker synes jeg gjør vondt. Og jeg hater alt av blodprøver/sprøytestikk osv..

Akupunktur gjør ikke vondt i det hele tatt :) Var på andre modningsakupunkturtimen i går. Og har vært på akupunktur

Så ikke noe å bekymre seg for :D

Har hørt nålene skal være ultralyd tynne, og overlevd de blodprøvene jeg har måttet ta i svangerskapet:/
Blodprøver er jo vondt i forhold, i allefall stikket i fingeren, gruer alltid skikkelig for det.

Akupunktur-målene føler man omtrent ikke, det er kanskje en hundredel av stikket i fingeren :-o

Stikket i fingeren hos legen for å måle blodprosent/blodsukker synes jeg gjør vondt. Og jeg hater alt av blodprøver/sprøytestikk osv..

Akupunktur gjør ikke vondt i det hele tatt :) Var på andre modningsakupunkturtimen i går. Og har vært på akupunktur

Enig med deg! Vondere det i fingeren hos legen :-P ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Merker du noe mer modning etter akupunktur? :)

Back
Topp