Skummel Dørselger ?

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Trine5

Nei nå blei jeg skikkelig forbanna!!!! Var dette bare no kødd????
Tammis?

(leste innlegget ditt litt sent)

Jeg har som sagt lest opp til flere identiske innlegg på ett annet babyforum. Litt senere blir det takket for responsen og så fint forum det er osv osv osv

Herregud så teit... haloo? Lite å finne på...

Ser at den personen som har startet denne tråden ble medlem idag da.. Så kansje en som bare prøver å lure oss alle sammen..

Det kom masse sånn rart til oss også når vi nettopp hadde fått barn! Dørselgere og masse telefoner! Men aldri noen som ikke hadde med seg noe! Er ikke redd for det jeg ihvertfall![:)]

Det var en gang, for halvannet år siden, da kom det en dørselger på døra. Han kom i bil.. Han skulle først og fremst vise noen bøker....var ikke ute etter å selge da, men legge igen brosjyre vi kunne fylle ut å bestille..var noe bøker om de nyheten som hadde vært publisert i aviser og tidsskrifter å sånt...mener han sa han var journalist.. Uansett...han hadde ikke med seg noen brosjyrer eller bøker opp på trappa, å siden vi alle var hjemme sa vi det vi det var greit at han skulle få vise oss. Han gikk da i bilen å hentet både bøker og brosjyrer.

Er det en mulighet for at det var det denne selgeren også ha kommet til å gjort om dere sa det var greit...??!?

Til "Tammis"

Må jo si det virker som om mange har opplevd noe liknende og at det dermed står tilsvarende på andre sider bør vel ikke overraske "Tammis".  Du tror noen gidder å lage en profil her for å skremme eller kødde med vordende/nybakte mødre ?  jaja, du om det, og tusen takk for "tilliten" [:'(]

Ja jeg laget en ny profil fordi det var første gang jeg hadde behov for å bruke dette forumet (hadde jeg ventet en dag hadde det kanskje vært mer troverdig for deg ?? selv om saken da brått hadde vært litt uaktuell ?? ), men med sånne som deg til å forsure "debatten" så blir det sikkert også siste.

Til alle dere andre, takk for deltakelse og svar, og vær forsiktige !

Syns det hørest ut som en bertmark selger jeg.

Vi inviterte han inn og kjøpte 8 eventyr og sangbøker for knappe 2000kr og er stor fornøyd med bøkene. Har også studia fra bertmark, som jeg får en gang i året. Der står alle nyhetene og masse statistikk for året som har gått.

Back
Topp