Skummel bevegelse i spark.. he he

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Oj og hjelp.... hun rører seg som en liten slange i magen... saaaaakte bevegelser med en albue og fot inntil magen..ekkelt å se på utenfra å kjennes virkelig ekkelt ut inni... i tillegg så gir hun fra seg ett sikkelig spark innimellom så jeg skvetter..

Andre som har det sånn?

ORIGINAL: Zephyre

Jeg har ikke opplevd slangebevegelsene ennå, men er det vel fordi hun ennå har 'god' plass.
Men av og til så sparker hun så sinnsykt til at jeg hopper i sofaen eller stolen. Det verste er når hun i tillegg nesten er på ribbeina, ikke lenge før hun kan klare å treffe de nå.
(jeg er bare 156 høy, kjenner livmora nå bare ett par cm fra ribbeina siden 26+0)

He he ja det er fryktelig ekkelt når de når ribbeina gitt..er selv liten og 162 cm... Bevegelsene her er helt sinnsyke... jeg også hopper til når sparkene bilr voldsomme...

JAAA! Har det sånn nesten hele tiden.[8D]

her er det lett blanding - alt fra snikende bevegelser til et overraskende angrep fra innsiden som får meg til å hoppe i sofaen og komme med et merkelig utbrudd...[&:]

andre ganger er det som om han tar salto mortale og får hele magen til å riste - gele på innsida....

skjønningen min der inne[;)]

ORIGINAL: Maddis

samma her[8D]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

samma her[8D]

Prinsen i magen lager harde slange bevegelser, utrolig ekkelt og litt vondt.[&:]
I går ble jeg helt sår på venstre side av magen, tror han liker å plage meg.[8D]
Hvordan skal dette ende, hehe.[;)]

he he ja tror de liker å plage oss litt med sine bevegelser... Det jeg lurer på er også om hun blir like vilter etter at hun har kommet ut... våken hele tiden... eller om hun blir som søsteren sin som sov hele tiden å var sååå rolig...

JAAA! og noen ganger føles det som om hun skraper med neglene der inne[&o]

Men jeg må bare spørre, siden det allerede var en sparke-tråd... De siste nettene når jeg har ligget våken, har lillegull sparka noe SINNSYKT! jeg ringte nesten føden i natt[&o][:o] ikke fordi jeg trodde jeg skulle føde da, men fordi jeg nesten var redd for at det var noe galt med babyen!!! Hvis noen har sett noen med epilepsi ha anfall, så kan det minnes om hvordan det ristet i magen min[&:] er dette normalt?! jeg skjlnner ikke hvordan gullet kan bevege seg sååå fort! og det er jo på begge sider av magen samtidig[8|]

Hjelp... sitter her og er en smuuule nervøs!

ORIGINAL: mommy_to_be

Men jeg må bare spørre, siden det allerede var en sparke-tråd... De siste nettene når jeg har ligget våken, har lillegull sparka noe SINNSYKT! jeg ringte nesten føden i natt[&o][:o] ikke fordi jeg trodde jeg skulle føde da, men fordi jeg nesten var redd for at det var noe galt med babyen!!! Hvis noen har sett noen med epilepsi ha anfall, så kan det minnes om hvordan det ristet i magen min[&:] er dette normalt?! jeg skjlnner ikke hvordan gullet kan bevege seg sååå fort! og det er jo på begge sider av magen samtidig[8|]

Har det sånn selv til tider[:)] De har jo en del plss inni der fremdeles, tror nok ikke det er farlig nei...

Her er hun helt tullete til tider...he he

ORIGINAL: Pinata

ORIGINAL: mommy_to_be

Har det sånn selv til tider[:)] De har jo en del plss inni der fremdeles, tror nok ikke det er farlig nei...

Her er hun helt tullete til tider...he he

tusen takk for svar![:)] Jeg skjønner bare ikke hvordan noen som helst kan bevege seg sååå fort! har vi superbabyer i magen?[8|][;)]

ORIGINAL: TITTIN72

her er det lett blanding - alt fra snikende bevegelser til et overraskende angrep fra innsiden som får meg til å hoppe i sofaen og komme med et merkelig utbrudd...[&:]

andre ganger er det som om han tar salto mortale og får hele magen til å riste - gele på innsida....

skjønningen min der inne[;)]
haha. godt forklart.. har det sånn jeg også...

ORIGINAL: Niina89

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

samma her[8D]

Samme her [;)]

Ja, har voldsomme bevgelser her. Hele magen beveger seg. Igår fikk jeg spark i ribbeina, auuu[;)].hehe..

Ja, slik har jeg også det, sniker seg godt inni der spesiel følelse, noen ganger så skvetter jeg til når hun sparker, veldig stas....:)

Back
Topp