skumboller å boller

*Stoltmamma *

Glad i forumet
et det sant at sånne skumboller med sjokotrekk over er sunere enn vanlige boller??

ingen som vet?

Nå skal ikke jeg påstå noe, men mener å ha hørt at det ikke er så mange kalorier i de. Men les på pakken neste gang du[:)]

jepp er sunnere. Det er like mange kalorier i 3 skumboller som i 1 hvetebolle.

ORIGINAL: lille iskaffe

wow[:D][:D] da blir det bytting fra hvetebolle til skumboller her[:D][:D]

er mer kcal pr 100g og ikke sunnere på noen måte... eneste er vel som de sier her, at ei skumbolle veier mindre enn ei bolle, og du får dermed i deg mindre kcal på å spise ei skumbolle istedenfor [:)]

ORIGINAL: Ida88

eneste er vel som de sier her, at ei skumbolle veier mindre enn ei bolle, og du får dermed i deg mindre kcal på å spise ei skumbolle istedenfor
ORIGINAL: Rebecca85

Hva er skumboller????? [:D]

sånn med hvit skum inni og sjokoladetrekk[;)]

oh...de er gode de... Kjøpe på svinesund til helga jeg tror jeg.. [:D]

ORIGINAL: **Flash**

er mer kcal pr 100g og ikke sunnere på noen måte... eneste er vel som de sier her, at ei skumbolle veier mindre enn ei bolle, og du får dermed i deg mindre kcal på å spise ei skumbolle istedenfor [:)]

vi fikk beskjed om at det gikk 3 skumboller på 1 hvetebolle på grethe roede

åååååååååå sier du det, visste  jeg ikke. dem er ganske gode [:D].

ORIGINAL: **Flash**

vi fikk beskjed om at det gikk 3 skumboller på 1 hvetebolle på grethe roede

ja, ok [:)]

er bare ikke den måten jeg tenker på som sunt - men fatter hvordan du mener [:)]

det er jo på ingen måte sunnere... bare at du kan spise fler skumboller for å komme opp i like mye kalorier som en hvete bolle.. men det er ganske myyyye mer luft i en skumbolle enn en hvetebolle også....

så sunnere er det nok desverre ikke... det er jo KUN sukker..[;)]

Back
Topp