skulle være en gledens dag

jannehelen87

Glad i forumet
 hjertet mitt e akkurat no knust i tusen knas. vet ikkje kordan eg skal komme over dette men gjør vel det over tid.

skulle på ultralyd i dag. vi har gledet oss i lang tid og hadde planlagt denne dagen lenge. må reise en stund for å komme der ultralyden e. vi hadde planlagt å dra på besøk til min bestemor som e på veien, hun har vi ikkje truffet siden lillemor sin dåp. altså nesten 3 år siden. så skulle vi dra på ultralyd etterfulgt av koselig shopping til den lille i magen siden vi ville vite kjønnet. så skulle vi ut å spise etterpå og til slutt på besøk til samboers farmor som er på veien hjem. vi hadde og med lillemor for dette var noe vi ville dele med hun.

vi fikk komme inn til legen og pratet med han om alt mulig kjekt og at vi ville vite kjønnet og sånn. han sa alt han ville kjekke under ultralyden og sånn. eg lå meg ned på benken og samboer og lillemor satt på hver sin stol spendt mot skjermen.alle gledet seg masse til å se den lille. så kom det opp på skjermen. såg at han sleit litt med å komme til for å se den lille men han fant den og målte hode. så sa han at du er nok mindre på vei enn du tror. ser ut til at du e 15 uker istedenfor 20. tenkte at det va no rart å ha blingset med så mange uker men va så glad over den lille som var der at det brydde eg meg ikkje om. så såg han lenge og leitet fram. lillemor ble litt urolig og ville bare opp til meg. så sa legen at kanskje samboer kunne ta med hun ut. da tenkte eg bare at det va forstyrrende at hun maste og va bortpå meg hele tiden. når de gikk ut og døren ble lukket. tok legen meg i hånden og då skjønte eg det. eg må desverre si at dette barnet lever ikke lenger. eg brast sammen i gråt og va helt knust. han såg litt til på skjermen og fant hjertet som stod helt stille. eg har gråtet i ett sett siden kl 14.30 i dag. klarer ikke stoppe. e helt knust. fikk høre at sykehuset skulle ringe meg og avtale når eg skal inn å ta h*n ut. det døde rundt juletider. mest sannsynelig av virusinfeksjon etter at eg var kraftig forkjølt på den tiden med høy feber osv. men det får vi vite når de tar en obduksjon. eg e bare glad for at lille mor va med og trøstet og det går bra mamma. sa morsomme ting og skjønte alt når vi forklarte hun det.
ble litt langt dette her men takk for at dere gidd å lese
 
Huff det må være en grusom beskjed å få. Sender deg en trøstemde klem:(
 
Vet ikke hva jeg skal si for jeg vet ikke hvordan det er. Sitter med tårer i øynene når jeg leser det. Når jeg skulle inn å få eldstejenta så var det ei som akkurat hadde mistet. Bare det å se henne oppløst i tårer var tøft. Sender en klem og gode tankeremoticon
 
ånei gud..! føler med deg, kjenner at dette var tungt og lese, det verste man kan oppleve som gravid det der..! det var nå godt at vesle jenta di forsto det! krysser fingrene for deg og håper dere kan prøve igjen hvis dere ønsker det. men kanskje det var naturens gang det, at det var en grunn for det..? men sett deg på hesten igjen! dere klarer det sammen. å tårene har fullt lov til å komme ut, er litt godt iblant det. en stooor klem tid deg!

klemmer
 


Mona=) skrev:
ånei gud..! føler med deg, kjenner at dette var tungt og lese, det verste man kan oppleve som gravid det der..! det var nå godt at vesle jenta di forsto det! krysser fingrene for deg og håper dere kan prøve igjen hvis dere ønsker det. men kanskje det var naturens gang det, at det var en grunn for det..? men sett deg på hesten igjen! dere klarer det sammen. å tårene har fullt lov til å komme ut, er litt godt iblant det. en stooor klem tid deg!

klemmer



 
Å nei!!! Kan ikke forestille meg hvor trist det må være å få en slik beskjed!! Håper dere kommer dere gjennom dette sammen, og sender dere en stor trøsteklem!!
 
takk for det alle sammen. det blir nok bedre etterhvert. bare veldig vanskelig no.
 
Sitter her og feller noen tårer... 

Dere må støtte hverandre og trøste hverandre i denne tunge tiden <3  


klem <3
 
grusomt!! klarer ikke slutte å tenke på dere!
klemmer
 
nei, nei, nei, så forferdelig! Har tårer i øynene og vet ikke hva jeg skal si, sender deg en god, varm klem
 
Dette var forferdelig trist lesning..
Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg kondolerer....

Håper du klarer å se lyset der ett sted, og at det kommer til å gå bra neste gang, når den tid kommer :)

Stor klem fra meg til deg <3
 
Så utrolig leit å høre Sitter med tårer i øynene her jeg leser... Ta vare på hverandre i denne tunge tiden emoticon

emoticon
 
Uff... Så trist!!!!!! :(
La tårene komme.. Det er bare sunt!! Og håper dere snakker masse sammen om dette, og at dere kommer dere gjennom det... Sammen!!! 
 
Klem til deg! 
Vet ikke va mer jeg kan si! Dette er noe ingen ønsker å oppleve!
Masse lykke til når du skal inn å få h*n ut, og lykke til videre me å bli gravid igjen så tutta dere kan bli storesøster!
 
Å kjære deg...jeg har ikke ord...en tåre renner nedover kinnet mitt i medfølelse. Godt å ha ei jente som lyser opp dagen deres da:) En varm klem til deg..
 
Er ordløs på deres vegner.. Jeg sender mange gode tanker deres vei i medfølelse for de forferdelige følelsene dette må bringe.. Ta vare på hverandre. En god varm klem i fra meg!emoticon
 
Stakkars dere:(
 Alle mine tanker går til deg nå, huff dette var bare trist...sukk..

Sender deg en stor klem!
 


nilla skrev:
nei, nei, nei, så forferdelig! Har tårer i øynene og vet ikke hva jeg skal si, sender deg en god, varm klem


 
Så trist å lese... :(  Ta godt vare på hverandre nå i denne tunge tida!
En go klem til deg og dine!
 
Back
Topp