Skulle fly heim i dag!!!

Pudding

Andre møte med forumet
eg må nesten le!! Eg bur i Bardufoss, og skulle fly heim til Stord i dag, til nytt hus og for å gjere alt klart til babyen. Øhh... det gjekk ikkje så bra!! Eg skulle fly med 2 hundar, direktefly frå tromsø til bergen. og det flyet blir ikkje prioritert før det er for nerme termin. Og når eg skal ha med meg begge hundane, får ikkje dei plass på fly heller! siste tjangs for å fly er 19.april. Eg fekk ikkje fly før det. eg e stuck, i tom leilighet (flyttebilen for på tysdag) og snart utan leilighet! Me har heller ingenting av babyutstyr her, eller noko. Skulle heim å føda eg!!

uff, så kjedelig da! Det går vel ikke noen fly i Nord-Norge grunnet asken?

nei... ingenting. Sitter fast!! Stakkar sambuar, han e faktisk nødd å ta seg fri for å kjøra meg ned:P 170 mil!! da blir slitsomt, lillemann i magen elsker å leke sparkeball med ribbeina mine!
menmen, e verdt da! Skal heim til litt meir støtteapparat, familie og venner. i tillegg til nytt hus=)

Off misunner deg ikke den turen, altså! [:'(] Du får holde fokus på "premien"; nytt hus, familien og ikke lenge igjen til gullet kommer [:)]

åh, nei, det hørtes skikkelig kjedelig ut![>:]
Håper det ordner seg.

Eg får gjera da[:D] Alt ordner seg til slutt[;)] Hundane er hvertfall fornødd, dei slepper å fly, og dei elsker å kjøre bil[:D] hehe[8D]
Bare håper veiane opner snart!! Haha! på internett står da om dårlege kjøreforhold i nord... så det spørs!! Force majeure!!!
e visst ikkje meiningo at eg ska komma meg heim. begynne lura på om eg bør ta eit hint???? [8D]

Back
Topp