skulle egentlig til jordmor

LilleLavendel

Forumet er livet
idag, men så er hun syk! er det sånn at det er veldig viktig at man har kontroller i de rette ukene og sånn? for hun er syk ut uka, og jeg kommer ikke inn der før neste uke tidligst, altså i min 29.uke. gjør det noe tror dere?

ja, kan gå til fastlegen, men skal jo bare ta urinprøve og vekt og sånne vanlige ting, kan liksom ikke tenke meg at det gjør noe om det gjøres en uke senere? 

Det eneste veldig viktige i uke 28, er vel Rhesus minus blodprøva..... Men du er kanskje ikke minus? Og den prøva tar jo ikke JM heller, når jeg tenker meg om [:D] 

Blodprøver uke 28???
Gjleder sikkert ikke meg...:P
Jeg fikk beskjed om at neste gang jeg skal til legen skal jeg ta nye blodprøver.. det er 7 mai, og jeg er 34+6 eller noe

Tror ikke det er noe problem. De bruker vel bare disse uken som en "pekepinn"???

Jeg har ikke fått beskjed om at jeg skal ta noen mye bl.pr.?! Skal til jm i morgen, får spørre da. Jeg tok jo en del prøver da jeg av innlagt på føden i begynnelsen av påska[8|]

har heller ikke fått beskjed om å ta noen blodprøve, vet ikke engang om jeg er rhesus positiv eller negativ jeg[8|] 

Gjør ingenting så lenge du føler deg i fin form :)

ORIGINAL: lykkeligemeg

har heller ikke fått beskjed om å ta noen blodprøve, vet ikke engang om jeg er rhesus positiv eller negativ jeg[8|] 
Tipper dem sjekka dette på deg i første kontroll hvor de tar blodprøver og alt mulig :)

ORIGINAL: lykkeligemeg

Jada det finner de ut på første kontrollen. Og har du ikke hørt noe, så er du nok positiv [:D]

Jeg er rh minus, så jeg tok blodprøver nå på sist kontroll..

Hun har vært litt syk i det siste,håper hun blir frisk snart[:)]-har en venninne som har fått flyttet timen 3 ganger der inne[8|]

Det blir tatt standar blodprøve ved først kontollen 
positiv : ingen flere blod prøver
negativ:kontrollprøve i  uke 32 og 36
om du må vente  ei veke  før du kjem  til jm so gjer ikkje det noke..

Lykke til vidare 

Back
Topp