Skulle bare en liiiten tur innom frisøren...

*Christy*

Elsker forumet
...for å kjøpe noe olje til håret for å fjerne frizz...
Og tror dere ikke den manipulerende halvgamle damen klarte å lokke meg til å shoppe for 1096 kr?? Helsiken heller!!!

Det er jo helt latterlig å kjøpe hårprodukter for den summen. Jaja, klarer meg sikkert langt ut i det nye året med alle disse styling produktene.
Blir jeg ikke fjong nå så skjønner jeg ingenting [8D]

Jeg handler også alltid noe sånt når jeg er hos frisøren, jeg tenker alltid at siden det selges hos frisører så må det jo være bra produkter [8|].....men blir alltid skuffet jeg, syns billige produkter er like bra, hvis ikke bedre. Jeg var inne hos frisør i går for å kjøpe noe å "piffe" opp håret med (mislykket hårklipp[&o]) 450 kroner og useless, for mitt hår hvertfall....[:@]

Jeg bruker stort sett bare frisørprodukter, men det er fordi jeg kjøper de til minst halve prisen på ebay..

Jeg bruker kun frisørprodukter, merker stor forskjell på håret mitt ihvertfall.
Men søstra til sambo driver egen salong, så jeg får det til innkjøpspris, og da koster det ikke allverden

dumma!!!!!

Skjønner hva du mener [;)] Jeg bruker og kun frisørprodukter, omtrent da[8|] Er så heldig (uheldig) at jeg har en søster til frisør[:D], og hun merker på håret mitt når jeg ikke bruker frisørprodukter. [8|]

Back
Topp