Skulle ønske...

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
...det fantes "barselgruppe" før fødsel.
At vi kunne ha blitt kjent med hverandre i ro og mak før ungene har kommet. Jordmor vet jo allerede nå hvem som havner i samme gruppe...
Bare meg som synes det?

...det fantes "barselgruppe" før fødsel.
At vi kunne ha blitt kjent med hverandre i ro og mak før ungene har kommet. Jordmor vet jo allerede nå hvem som havner i samme gruppe...
Bare meg som synes det?
Kan du ikke høre med jordmor/ helsesøster om de har sett opp en gruppe og høre om det er mulighet for å få treffe dem i forkant? Hvis dem har satt opp gruppe på det, så blir det jo kun en ringerunde for helsesøster for å høre om de andre i gruppa har interesse for det og dele ut telefonnr. Det pleier jo alltid å være et møte på helsestasjonen, og det kan dem jo fortsatt ha etter fødsel... Kommer jo Ann på hvor du bor også, hvor mange gravide det egentlig er, om dem fordeler ut i fra termin eller når de er født. Ikke alle som føder til termin, så det kan fort bli kluss med å sette opp listene for tidlig.

Hadde i grunn tenkt det samme, men mange er sikkert veldig opptatt fremover.

Tenkte i grunn å høre om det samme med min JM, men redd hun kommer til å si det blir mye jobb :P

Ellers så settes barselgruppene opp noen uker etter at man har født :)

Kjempeide :) her settes man sammen for tre og tre mnd så jeg havner med de som føder i desember januar og februar og må da vente til mars før det skjer noe.... Hadde jo vært mye koseligere å kunne møte de med termin i januar allerede nå og bli kjent :)

Back
Topp