Skulle ønske tiden gikk raskere..

Augustfrua

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som skulle ønske tiden gikk raskere?

Jeg lengter etter å se hjertebank på ul, se magen vokse og kjenne mini sprelle. Til å fortelle til venner og familie, til å vite om vi får en gutt eller jente. Jeg lengter rett og slett etter å vite at dette går bra og glede meg over hva som kommer.

Kunne ikke vært mer enig ♡♡ Føler ikke det er så realistisk nå før jeg har passert uke 12 og får se hjertebank og alt :)

Jeg skulle egentlig ønske at barn kunne kjøpes helt ferdige på babybutikker sammen med utstyret.:p Til nød kunne jeg trivdes med svangerskap som tok en liten uke. Det er ca den tiden jeg trenger på å gjøre meg klar for fødsel og ny baby. 9 mnd er leeeeenge.:( Håper alt går bra, og at tiden går raskere enn vi tror.:)

Tenker akkurat det samme som deg... Tiden går fryyktelig sakte! Ønsker så inderlig at dette skal gå bra..:(

Jeg skulle egentlig ønske at barn kunne kjøpes helt ferdige på babybutikker sammen med utstyret.:p Til nød kunne jeg trivdes med svangerskap som tok en liten uke. Det er ca den tiden jeg trenger på å gjøre meg klar for fødsel og ny baby. 9 mnd er leeeeenge.:( Håper alt går bra, og at tiden går raskere enn vi tror.:)

I know! Føler jeg har gått gravid en evighet (men så hadde jg to mnd i høst for MA også). Lei av å late som jg drikker på fest/komme på unnskyldninger - samtidig er jeg redd for å fortelle (redd for at det skal gå galt igjen). Nei, er vel bare å smøre seg med tålmodighet og nyte det hele :) det går jo helst bra :)

I know! Føler jeg har gått gravid en evighet (men så hadde jg to mnd i høst for MA også). Lei av å late som jg drikker på fest/komme på unnskyldninger - samtidig er jeg redd for å fortelle (redd for at det skal gå galt igjen). Nei, er vel bare å smøre seg med tålmodighet og nyte det hele :) det går jo helst bra :)
Dette er mitt fjerde svangerskap på under et år, så jeg har også følelsen av å ha vært gravid lenge. Jeg har ikke sagt noe til familie og venner, så det er noe herk å konstant prøve å skjule at jeg er gravid. På grunn av alle problemene vet jeg med meg selv at jeg ikke kommer til å slappe av før riene starter, så det blir lange måneder om dette går bra. Lover meg selv at jeg ikke skal syte så mye over plagene da, for egentlig vet jeg jo at all kvalmen, smertene og slitenheten er mer enn verdt det til slutt.:)

Skulle ønske jeg kunne spole frem til uke 12! Visst om bebisen en uke og er bare 4+3...,, jaja.. Uka går nok fort og då skal jeg etterhvert bestille ul :)

Skriver under på den! Tiden snegler seg avgårde...

Jepp.. Fikk helt sjokk da det gikk opp for meg at jeg ikke når uke 12 før i slutten av februar (det sier seg jo selv egentlig, men det høres ut som det er uendelig lenge til..)

Ja det skulle jeg også. Første svangerskap gikk jeg 5+2, sndre svangerskap 6+1, tredje svangerskap 8+4 og fjerde svangerskap var jeg 12+3 (MA 9+5 ca). Blir noen uker det. Og det var iløpet av 1 år. Skulle ønske jeg kunne hoppe til uke 20 :p

Helt enig! Lengter sånn etter uke 12! Da skal jeg juble! Føler bare at livet står på vent nå...

Skulle virkelig ønske tiden gikk fortere! Var på første ul på fredag, var bare 6+3, men fikk høre hjertelyd og se et bittelite foster <3

Skulle virkelig ønske tiden gikk fortere! Var på første ul på fredag, var bare 6+3, men fikk høre hjertelyd og se et bittelite foster <3
Ååååå ♥ jeg har time til ul når jeg er 6+3! Håper jeg også får høre hjertelyd :) så herlig det må være! :)

Kunne ikke vært mer enig. Tiden frem til spesielt uke 12 er uendelig. Er bare 4+6 i dag. Prøver å tenke positivt, men frykten for at noe skal skje ligger i bakhodet hele tiden

Helt enig! Skulle ønske jeg kunne hoppe fremover i tid... Er så redd det skal gå galt igjen... Må tenke positivt og prøve å fylle tiden med morsomme ting.. Da får vi håpe tiden flyr ;)

Back
Topp