Skuffet

*Kine*

Betatt av forumet
Rikke har begynt å leke veldig med dukker de siste par månedene. Hun har aldri brydd seg om det før, men nå kan hun leke i timesvis med dukkene i barnehagen. Frem til nå har hun faktisk ikke hatt noen skikkelig dukke, så jeg har kjøpt en nydelig dukke som hun skal få til jul[:)] Har sagt fra til pappaen om at hun får det av meg og at han derfor ikke trenger å kjøpe det samme.

I dag har ungene hatt "julaften" sammen med pappaen og samboeren hans + farmor og farfar.
Gjett hva Rikke fikk i gave av farmoren da? En dukke![:'(] Og hun var såklart VELDIG fornøyd med det.
Kjenner jeg ble så skuffet[:(] Har gleda meg skikkelig til hun skulle åpne julegaven fra meg nettopp fordi jeg visste hun vil hoppe i taket av glede over å få sin egen dukke, men nå blir det jo ikke det samme[&o]

Bare en bagatell og sikkert teit å henge seg opp i, men det er bare såååå typisk farmora. Ja, hun hadde fått vite at Rikke skulle få dukke til jul av meg for det har jeg selv sagt til henne[:'(]

Jeg forstår godt at du er skuffet Kine!!! Hun kunne nå ha funnet på noe annet når hun visste at du hadde kjøpt det! Er sikker på at hun har fått beskjeden fra pappaen til Rikke!!!

Off vennen [:(][:(][:(][:(]
Det der va skikkeligt dårligt gjort.
Sende deg masse masse masse gode klemmer

Haha teit av meg å henge meg opp i sånne bagateller, men blir bare så skuffet og provosert.
Synest det va så unødvendig når de visste jeg hadde kjøpt dukke selv i julegave..

Det var dårlig gjort av farmora hennes! Skikkelig lumpent gjort. Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet. Heldigvis er det sånn med barn at de kan bli akkurat like glad for den andre og tredje dukka som det de blir for den første, men det er jo ikke det samme fra vårt ståsted.

Ja det er klart hun blir glad for gaven i dag også[:D] Ble bare så skuffa i går...
Men i dag eralt så mye bedre[;)][:)]

Ha en stråååååålende julaften alle sammen[:D][:D][:D]

Skjønner godt at du er skuffet jeg - når du hadde gledet deg sånn til å se gleden når hun åpnet pakken med sin første ordentlige dukke.... for når hun åpner pakken din så blir hun sikkert glad, men det er allikevel ikke den FØRSTE. Dårlig gjort av svigermor, og jeg tror jammen jeg hadde sagt det også jeg altså![:'(]

Jeg skjønner deg veldig godt, Kine. Og du har all grunn til å være
både sint og skuffa [:@]
Det hadde jeg og blitt.
Men jeg håper at dukka fra deg blir en mye større hit, selv om den ikke var den første.
Jeg hadde sikkert begynt å grine jeg....[8|][&:]

Skjønner godt at du ble skuffa - syns det var skikkelig dårlig gjordt. Vi pleier ofte "samordne" oss når det gjelder å kjøpe julegaver slik at de ikke får drøssevis av det samme. Tenker nok at hun uansett ble veldig glad for dukka du hadde kjøpt [:)] Klemmer fra meg[:)][:)]

ORIGINAL: Elimor

Skjønner godt at du ble skuffa - syns det var skikkelig dårlig gjordt. Vi pleier ofte "samordne" oss når det gjelder å kjøpe julegaver slik at de ikke får drøssevis av det samme. Tenker nok at hun uansett ble veldig glad for dukka du hadde kjøpt [:)] Klemmer fra meg[:)][:)]

Det pleier vi også. Jeg hadde sagt til både pappaen og farmora at hun skulle få dukke av meg.
Var derfor jeg ble så skuffa. Hadde det vært en tilfeldighet skulle jeg ikke sagt noe[;)]
Men hun ble VELDIG glad for dukka hun fikk av meg, heldigvis[:D] Det er uten tvil den som var mest populær[8D]

Ja, det var godt å høre! Det er og blir vi som kjenner barna våre best og kan gi barna våre det aller beste for akkurat dem. *gliser stort*

ORIGINAL: *Kine*

ORIGINAL: Elimor

Det pleier vi også. Jeg hadde sagt til både pappaen og farmora at hun skulle få dukke av meg.
Var derfor jeg ble så skuffa. Hadde det vært en tilfeldighet skulle jeg ikke sagt noe[;)]
Men hun ble VELDIG glad for dukka hun fikk av meg, heldigvis[:D] Det er uten tvil den som var mest populær[8D]

Back
Topp