skuffet..

Ninu

Betatt av forumet
Pappaen til Adelin bor i Bergen og siden jeg skal studere fra høsten 07 tenkte jeg kanskje å dra dit sånn at han får sett mer til datteren sin.
Han har virket positiv til det før. Når jeg har snakket om kjøp av leilighet der jeg bor uten for Oslo, har han hele tiden sagt at det er billigere å bo i Bergen. Jeg tok det som et tegn på at han ville ha oss der jeg da. Men så feil kan man ta.
 
Nå jeg snakket med han her om dagen og pratet fram og tilbake om at jeg kunne jo kanskje kjøpe i Bergen eller kanskje leie.. o.s.v
Så datt det plutselig ut av han: "Hvis du flytter til Bergen, flytter jeg til Oslo."
 
Hva er det å si? Det var jo ikke snakk om å flytte sammen, bare det å bo i samme by.
Uff.. Blir trist jeg. Vil så gjerne at Adelin skal få et godt forhold til pappaen sin. [&:]
 
Kanskje du burde vart helt åpen og si hva grunnen er til den flytte planen til bergen. Kanskje har har mistolket det du sa... Du kan bare si, det er p.ga du skal studere, og at han og jenta di skl få mr tid sammen. Du kan også helt sikkert tilføye at det ikke er ment som å okkupere livet hans..
 
For en tosk[:'(]
 
Uff, skjønner at du blir skuffet da!
Vet ikke hva jeg skal si, men føler med deg.
Håper det ordner seg på en grei måte!
 
hva er det for no med mann folk da..hmmm... skjønner meg bare ikke på dem.. [:@]
 
Back
Topp