Skuffet

Prinsesselykke

Andre møte med forumet
Jeg fullammer mini på 2 mnd, og til min store fortvilelse kom mensen tilbake i dag [emoji83] fikk den ikke tilbake så tili med de andre barna...har jo ingen grunn for være fruktbar nå[emoji13]
 
Fikk tilbake mensen etter 5 uker sist, og 6 uker denne gangen :( Fullammer, så det var kjipt. Nå er spiralen satt inn i dag, så nå håper vi den funker bra :)
 
Jeg ammer ikke og fikk tilbake mensen sist etter 6 uker. Snuppa er 7 uker og 2 dager nå og ikke fått den enda. Så håper den ikke kommer :) satt inn p-stav for 8 dager siden. Så håper å slippe mensen [emoji14]
 
Når er det normalt å få tilbake mensen? Jeg pumper. Vet ikke om det har noe å si.
 
Her var det legen som gjorde det :) De har eget gynokolog rom på legekontoret, har kvinnelig lege :)
Jeg lar ingen andre enn min faste slippe til [emoji6] Venter heller litt ekstra [emoji4] Skal bort en uke nå uansett og når jeg kommer hjem er det bare 2 uker igjen. Eller det tar vel litt tid før den funker?
 
Jeg lar ingen andre enn min faste slippe til [emoji6] Venter heller litt ekstra [emoji4] Skal bort en uke nå uansett og når jeg kommer hjem er det bare 2 uker igjen. Eller det tar vel litt tid før den funker?
Legen sa at vi kunne slutte å bruke kondom når spottingen etter innsett var ferdig, så ho sa i løpet av et par dager funker den :) Har mirena :)
 
Oi det var jo raskt! Er der vondt å sette inn?
Gruet meg skikkelig, men var jo ingenting å grue seg til :) Fikk beskjed om å ta 600mg Ibux 1t før, kjente at ho rota oppi der, og fikk litt murringer når ho flippa ut paraplyen. I ettertid har eg kun kjent litt stikninger av og til på høyre siden ellers ikke noe :) Så ikke vondt :)
 
Gruet meg skikkelig, men var jo ingenting å grue seg til :) Fikk beskjed om å ta 600mg Ibux 1t før, kjente at ho rota oppi der, og fikk litt murringer når ho flippa ut paraplyen. I ettertid har eg kun kjent litt stikninger av og til på høyre siden ellers ikke noe :) Så ikke vondt :)
Pjoh så godt å høre! Da skal jeg gjøre det samme.

Og unnskyld at jeg kuppet tråden [emoji85]
 
Oi det var jo raskt! Er der vondt å sette inn?
jeg satte inn for ei uke siden, og grua med.. men helt ærlig.. jeg kjente ingenting!! Trodde ikke han hadde gjort noe enda når han sa han var ferdig! Her går jeg til samme som vi gikk til for å blir gravid første gangen, og han er kjempeflink da! Spurte han om når den funker, og han sa det tar ei til to uker før hormonene har inntatt skikkelig, men man kan likevel hygge seg allerede samme dag sa han. Men jeg spottet et par dager etter innsett, så for oss var det uaktuelt :)
 
Dere som har fått tilbake mensen og fullammer: hvordan blødning var det? Vanlig mensen med friskt rødt blod?
 
jeg satte inn for ei uke siden, og grua med.. men helt ærlig.. jeg kjente ingenting!! Trodde ikke han hadde gjort noe enda når han sa han var ferdig! Her går jeg til samme som vi gikk til for å blir gravid første gangen, og han er kjempeflink da! Spurte han om når den funker, og han sa det tar ei til to uker før hormonene har inntatt skikkelig, men man kan likevel hygge seg allerede samme dag sa han. Men jeg spottet et par dager etter innsett, så for oss var det uaktuelt :)
Veldig godt å høre! Jeg har gått til samme gynekolog i 10år. Han er utrolig flink, så jeg stoler på han. Her blir det ikke noe kos før det er 100% sikkert haha... Uaktuelt med flere barn!
 
Back
Topp