Skuffet

grunnen til at vennelista mi har flere gutte navn en kvinne navn;P

Er det noe sannhet i beskyldningene da? Skjønner det er sårt dersom du trodde hun aldri ville vendt deg ryggen, men det høres ut som hun har blitt såret av deg først? Og derfor sa i fra om dette.

Jeg hadde nok holdt avstand en stund slik at hun fikk tid til å tenke før jeg hadde tatt kontakt og lurt på om vi kunne prate om det som skjedde. Det kan ha vært noe hun har vært plaget med en stund, og så kom det ut litt feil. Det kan bli sånn om det holdes igjen for lenge.

Er det noe sannhet i beskyldningene da? Skjønner det er sårt dersom du trodde hun aldri ville vendt deg ryggen, men det høres ut som hun har blitt såret av deg først? Og derfor sa i fra om dette.
Nei. Hun har IKKE blitt såret av meg. Kan iallfall ikke skjønne hva det kan være . Uansett kan hun jo ringe meg når hun sa hun skulle ringe da.

Nei. Hun har IKKE blitt såret av meg. Kan iallfall ikke skjønne hva det kan være . Uansett kan hun jo ringe meg når hun sa hun skulle ringe da.
Så hvorfor beskylder hun deg for ting da? Hvor kommer det fra? Og hva er det du har fortalt om mannen som hun ikke liker?
Synes det er litt vanskelig å skjønne uten å vite hva det handler om.
Som cosacita sier så kan det være noe som har plaget henne over lengre tid. Hadde nok bedt henne be om unnskyldning for at hun ikke tok det opp på en ordentlig måte.

Så hvorfor beskylder hun deg for ting da? Hvor kommer det fra? Og hva er det du har fortalt om mannen som hun ikke liker?
Synes det er litt vanskelig å skjønne uten å vite hva det handler om.
Som cosacita sier så kan det være noe som har plaget henne over lengre tid. Hadde nok bedt henne be om unnskyldning for at hun ikke tok det opp på en ordentlig måte.
Jeg vet ikke. Det med mannen min har jeg ikke lyst til å legge ut her,men det er ikke noe voldsomme greier. Måtte bare ha ei venninne som jeg kunne snakke med når ting ikke var helt bra hjemme. Har det forresten helt supert sammen med han nå,så skjønner egentlig ikke hva det er som plager henne. Men vet hun ble litt sur på han for noen mnd.tilbake da han kommenterte noe hun hadde gjort. Men kan liksom ikke skjønne at det kan være grunnen for at hun plutselig ble så sint denne kvelden.
Har sendt mld.til henne nå for å høre om det er noe jeg har sagt/gjort,men hører ikke fra henne............I DONT KNOW

Ville bare doppet det jeg. Hun sender deg jo ganske tydelige signaler på at hun ikke vil snakke med deg.

Ville bare doppet det jeg. Hun sender deg jo ganske tydelige signaler på at hun ikke vil snakke med deg.
Ja,er enig i det. Men tenkte at jeg iallfall måtte spørre henne om det var noe jeg har gjort slik at jeg iallfall kunne hatt muligheten til å beklage meg .
Jeg synker iallfall ikke så lavt at jeg ikke kan si unnskyld dersom jeg har såret noen........

Ja,er enig i det. Men tenkte at jeg iallfall måtte spørre henne om det var noe jeg har gjort slik at jeg iallfall kunne hatt muligheten til å beklage meg .
Jeg synker iallfall ikke så lavt at jeg ikke kan si unnskyld dersom jeg har såret noen........
Skjønner. Håper det ordner seg for dere:)

Hva skal en med fiender med slike venner?

Back
Topp