Skuffet!

Nord92

Andre møte med forumet
Hadde falske rier igår i noen timer, noe som til en stor skuffelse dabbet mer og mer av. Om kvelden var de helt borte!?
Jeg var aæ ivrig og ville føde, så forvinner de! haha, har ikke merket noe mere eller noen andre tengn til at det er i gang snart....

Hadde det akkurat likt som deg! Gikk her og var ganske sikker i min sak, før det plutselig stoppet helt opp!! Nedtur... Rett før jeg ringte barnevakten og alt. Kjenner ingenting her jeg sitter nå, så må nok vente litt til ja :/

Dette har skjedd meg noen ganger allerede og :/ Fryktelig kjedelig når det dabber av og man er så klar for mer :(

Fikk tips fra storesøster i dagsorden fødte for noen år siden, merker du rier så kommet i seng og sov... Det kan man tjene mye på, riene kommer lettere om man er uthvilt.

Ja, jeg hvet ikke jeg.. har slappet så mye av så mulig side jeg kjente de siden det sies at di kommer når man slapper av.. men dette blir spennende. Tanken er der når jeg legger meg om kvelden og håper på at i natt skjer det, eller i morgen tidlig

Aaaaah! Har hatt det på samme måte! Begynte å lekke enda, så tenkte fostervann? Sjekka på føden, men neeeida... De sjekka ikke modninga mi da, men fikk beskjed at ting skjer og at jeg måtte bare komme meg hjem å ta livet med ro :) men sååå kjedelig :( er klar for det meste nå ;)

Hadde falske rier igår i noen timer, noe som til en stor skuffelse dabbet mer og mer av. Om kvelden var de helt borte!?
Jeg var aæ ivrig og ville føde, så forvinner de! haha, har ikke merket noe mere eller noen andre tengn til at det er i gang snart....

Hatt rier i heile dag, men dei dabba av litt på kvelden. Blei skikkelig skuffa da eg kjente at no er det noke i gong. Riene har ikkje forsvunne heilt, men kjem ikkje like ofte som dej gjorde tidligare. Vi får håpe at litt søvn gjer susen og at vi kjem oss skikkelig i gang:-)

Trodde aldrig at jeg skulle være klar til og føde! Hehe, dette er så spennende, faktisk mer spennende med nr to nå enn med nr en! :p

Back
Topp