Skuffet...

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Første kontroll og de kan ikke høre hjertelyd før uke 17 -_- hadde vært kjekt å bekreftet den lille. Det hele er fremdeles uvirkelig. Det skal være noe der men ingen måte å bekrefte det på :(

Første kontroll og de kan ikke høre hjertelyd før uke 17 -_- hadde vært kjekt å bekreftet den lille. Det hele er fremdeles uvirkelig. Det skal være noe der men ingen måte å bekrefte det på :(
Hvorfor kunne de ikke det? De sjekket på meg å da var jeg 13 uker

Hvorfor kunne de ikke det? De sjekket på meg å da var jeg 13 uker
De hadde prøvd tidligere å fikk det så vidt til på en som var 15. Uker. Ville blitt så mye lettere å fortelle alle om graviditeten om man viste det var hjerteslag..

er det ikke mulig og gå til privat ultralyd? da kan de jo sjekke at alt er i orden:)

Legen min sa uoppfordret på kontrollen at hun av prinsipp ikke lyttet etter hjertelyd på første kontroll, for den gravide blir så urolig dersom man ikke finner hjertelyden. Skjønner veldig godt at du vil ha et livstegn. Kanskje et dopplerapparat?

22.02.2015 ♡

Veldig rart! Eg trur ikkje eg hadde gått ut derfra uten å få høyrt hjertelyden om eg hadde vert so langt på vei :( vi var på privat ul i uke 11 (11+1), han hadde ingen problem med å finne hjertelyden til den lille i magen :) men som nevnt litt over her e doppler kanskje eit alternativ? :) alt e nok i skjønneste orden skal du sjå, men eg forstår deg godt at det kan vere litt betryggende å ha høyrt hjertelyden før hemmeligheten klekkes :) klem til deg

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Kor langt e du på vei forresten? :) tenkte litt feil, at du va 17 veker no :/

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Så rart, med første mann hører vi hjertelyden hos legen i uke 5 og denne gangen såg legen hjertet i uke 6 på ul. Hva med å bestille en priv ul. Aldri hørt om noen som må vente helt til uke 17 med å høre hjertelyden..

Åhh..
Legen min gjorde det da jeg var 11+5 på kontroll. Sa nå skal vi gjøre noe
spendenne også kom hu med en droppler :) Synd det skal være forskjellig fra sted
til sted :-/

Legen sa de hadde dopler men kunne ikke brukes før uke 17. Var 12+ 6 i går. Kunne jo kjøpt dopler men vet ikke kordan de brukes..

Legen sa de hadde dopler men kunne ikke brukes før uke 17. Var 12+ 6 i går. Kunne jo kjøpt dopler men vet ikke kordan de brukes..

Jeg var 15 på mandag, de fant den, men brukte lang tid :)

Jeg har heller aldri fått høre så tidlig. Husker jeg ble veldig skuffet med første for det virket som alle fikk høre tidlig på forumet. Tror egentlig det er mest vanlig å måtte vente til oul. Begge de forrige svangerskapene måtte jeg det. Denne gangen var jeg innom jordmora for å hente en bekreftelse på at jeg er gravid da jeg hadde passert 14 uker. Da spurte jeg pent, og hun sjekket litt motvillig. Fant den heldigvis, men hun var redd for å ikke finne den. Når de ikke finner hjertelyd når de sjekker tidlig så må de jo henvise til ul hvis man blir bekymret. Og her er i hvert fall ul kapasiteten rimelig sprengt kan det virke som.

Det syns jeg var rart.. med forrige fant hørte legen min etter hjertesalg i uke 8 og denne gangen i uke 12. Men han har jo sagt i fra ganske tydelig at jeg ikke skal bli bekymret om han ikke har funnet noe lyd;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Jeg hørte hjertelyden hos legen når jeg var 8 uker på vei:)

Søk opp angelsound på youtube, pg se der, da lærer du fort hvordan du bruker den :) .. Det skal ikke være noe problem å finne hjertelyden nå, så jeg ville nokk invistert i en doppler ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Back
Topp