Skuffet over "venninne"

babynr2!

Flørter med forumet
Huff, trenger noen råd.. (litt langt dette innlegget..) Synes det er litt trist fordi hun jeg har kjent i mange år, hun gidder ikke svare på meldinger
[:(]
Hun venter lissom 2 uker eller noe , så skriver hun " beklager jeg ikke har svart før nå, men det er så mye for tiden.."Og hun tar den ikke hvis jeg ringer, sier alltid hun er på jobb... Hun har ikke sendt meld en gang i løpet av svangerskapet for å høre om det går bra. Og vi som så hverandre nesten hver dag før....

Etter jeg ble gift og gravid, har hun backet ut. Før da vi begge var single, var hun alltid ivrig å få meg med
på fester etc. Nå er hun i et forhold. Men de har ikke flyttet sammen enda, eller har barn.. Tenker kanskje hun føler vi er på
forskjellige steder i livet.

Merker at det har ikke blitt bedre etter jeg fikk bedre økonomi enn henne og drømmejobb. Men da jeg sa det, sammenlignet hun med ei venninne som hadde fått en enda bedre prestige jobb. (med enda større muligheter for å få god lønn.) Bedt hun mange ganger, men man tar jo hintet...

Skal jeg bare blåse i hun, og fokusere på de andre? [8|]

Hun virker ikke som noe å samle på...
Konsentrer deg om de som vil være venner med deg du, snuppa[;)]

Ja, blås i henne og fokuser på venninner som gir deg godt humør og energi! Ikke de som gir deg en dårlig følelse..
Skjønner at det er kjipt, siden dere har kjent hverandre lenge. Men om hun ikke ser hva hun gjør synes jeg ikke det er vits å kaste bort energi på det!
Har opplevd det selv, blitt kutta ut av noens liv...etter 1 år kom vedkommende krypende tilbake og ba om unnskyldning. Så skjedde det samme på nytt...

nei blås i henn du! mye bedre å bruke tid på dem som virkelig bryr seg..
har har "opprydding" av venninner i hvert svangerskap,man ser virkelig hvem som er ens venner når man venter baby! det er sikkert og visst.

har også noen sånne.... :) Tenker at de er bare på et annet sted i livet...:)
de får være i fred, men merker jo det er flere av den som kommer krypende tilbake ettersom tiden går:)
Holder armene åpne og tar imot dem om de skulle finne på å savne meg;) Men er ikke noe poeng i å trenge seg på når de tydelig tar avstand:) meiner jeg da....

Min beste venninne og jeg sier alltid til hverandre, at det er jo litt av grunnen til at vi holder sammen som vi gjør....Uansett hvor lenge det går mellom hver gang vi snakker sammen, så er det like hyggelig hver gang...Ingen som bærer nag for at vi ikke har hørt fra hverandre på uker eller noen ganger måneder!! Og sånn føler jeg det egentlig med alle mine venner:) jeg er ikke like flink til å huske alle alltid jeg heller....

Høres ut som en vennine av meg det der. Jeg har bare gitt opp sakt til henne at nå er det opp til henne å ta
kontakt vist hun virkelig vil være venn med meg.
hun har klart å ta kontakt en gang'
hun skylder alltid på jobben og alle andre venne gjengen hun  må passe på.
så min mage følelse sier at innen året er omme ingen kontakt

så jeg sier ikke samle henne du har.

Noen venner kommer, noen går. Dette er tydligvis ei som har gått.. Konsentrer deg heller om andre venner, og la henne heller komme tilbake om hun skulle føle for det..

ORIGINAL: Gary Barlow

heilt enig[:)]

ORIGINAL: Gary Barlow

akkurat det samme har jeg vært igjennom. blir annerledes når man kommer i et forhold pluss får unger. det er da man ser hvem som er ens virkelige venner.
man bør bare kutte de ut syns jeg...

Back
Topp