VeldreidSkrævadottir
Forumet er livet
Har en pappa som er hjortejeger, og han hadde nokk glisa veeeldig hvis jeg hadde woka hjort idrefilet...[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siw_82
Har en pappa som er hjortejeger, og han hadde nokk glisa veeeldig hvis jeg hadde woka hjort idrefilet...[:D]
ORIGINAL: Lone_mor
jeg syns faktisk synd på svigermoren din jeg.. hun prøvde sikkert lage noe nytt og "godt" og tanken var sikkert god.. kanskje hun får litt presnetasjonsangst av å skulle servere gode middager til deg siden du er utdannet kokk..
(men er enig med de andre om at det er bortkastet å bruke et så fint kjøtt til wok)[;)]
ORIGINAL: Mrs.B
åh, blæh![:o]
hadde blitt megaskuffa, og tatt å kjørt innom mc donalds på vei hjem! hehehe[:D]
ORIGINAL: Astrid.
ORIGINAL: Lois Lane
Ser ikke for meg hjortekjøtt i wok nei. Hadde blitt skuffa jeg også, for jeg er veldig glad i biff
hentet de ferske indrefileter av hjort fra slakterrommet.
ORIGINAL: EmsNja jeg fikk vondt i kokkehjertet mitt....
Fortalte det til sambo (han er kokk), og han satt bare og måpte her...
" Gjorde hu det me vilje?????? Hjort som er såååå dyrt og SÅÅÅÅ godt??? Kan vel ikke ha det i W O K ? ? ? ? "
Måtte lese det 2 ganger for han t.o.m[:D][:D]
Hadde nok blitt skufa sjøl og, ja..
ORIGINAL: lumina og Erik
skuffet over å bli invitert på middag?
nei, det hadde jeg ikke blitt, hjortewok eller ei.. [:D]
og det er nesten litt ufint å gjøre narr av svigermoren din, jeg tipper hun mente det godt [:)]