Skuffet over meg selv

Håper natten også blir rolig for dere!

Sender en stor klem og håper det blir bedre for dere nå ❤️

I natt og i dag har desverre vært den verste dagen (om jeg kan kalle det det) sammen med lillegull.
Det begynte kl 01 ca i går natt. Fikk flaske, knip, luft og deretter gråt han til 03, sov i 15 min MAX med jevne mellomrom frem til jeg ga opp å sto opp med han kl 07.
Så var han blid frem til halv ni også var det på'n igjen med knip og luftsmerter.

I dag har jeg vugget, bysset, bært, badet han, dusjet sammen med han jevnt gjennom hele dagen. Noe har hjulpet i 3-5 minutter før det har vært på'n igjen. Jeg har rullet beina, gitt sukkervann, massert magen og gudene skal vite hva jeg IKKE har prøvd for å hjelpe han. Denne uka har virkelig vært JÆVLIG og i dag knakk jeg.
Måtte bare legge han i vuggen, gå ut på verandaen, lukke døren og tok meg en røyk!
Har ikke røyka siden jeg slutta under graviditeten men i det siste har jeg tenkt på det hele tiden (føles det ut som) sikkert fordi jeg både er frustrert, lei meg og straffer meg selv mye pga. lillegulls smerter.

Jeg vet jo at jeg ikke har skyld i at han har vondt i magen men jeg føler meg likevel som en dårlig mamma som ikke kan hjelpe gutten min. Det er så GRUSOMT når han ligger i fanget mitt og HYLER for full hals samtidig som han stirrer meg rett inn i øynene hele tiden. :( Føles ut som han ber meg om hjelp uten at jeg får hjulpet han...

Jeg ammer jo ikke lenger så røyken skader ikke han uten at det lukter forferdelig av meg. :(
Løpte å dusja og pusset tenner etterpå men lukten sitter jo både i ånde og på hendenene uansett... :(
ÅÅÅÅÅH, om ikke manuellterapauten på mandag hjelper nå så må vi finne på noe annet hvis dette fortsetter - det er ikke til å holde ut lenger! Han, jeg og vi kan bare ikke ha det sånn.

I dag har han siklet så mye også. Noen som vet hva det kan komme av.
Han får vell ikke tenner så tidlig????!
Kjente ingenting inni munnen hans...
Kan jo bare være fordi han har skriki så mye at han ikke lenger klarer å lukke munnen så siklet bare renner.. :P
Jada - overtrøtt humor!!!
Kjære deg ♥
Er faktisk sjokkert over at du ikke har rørt røyken før nå - klapp på skulderen til deg :)
Her har jeg allerede trødd snusen i meg. Typen tør jeg ikle si det til...så putter vanlig snus i en onico boks (nikotin fri snus :p ). 28 år up my ass :D

Jeg kan ikke gi deg boe mer trøst ang gråtingen annet hva jeg allerede har gjort. Er liksom ikke noe mer jeg kan tilby der...
Men du er IKKE en dårlig mor. Jeg har jo hatt perioder med MYE gråt fra Sondre i det siste. Prøver alt mulig uten effekt. Og det er tungt å bære dem hele tiden!

Ofte jeg bare har lagt ham i vugga gråtende og gått i senga og tatt en powernap i 5 min (eller kortere for mammahjertet hyler i meg). Noen ganger vil jeg bare kaste ham ut vinduet :p

Ta det med ro jenter! Jeg er en sinnsykt god mor så ingen vits å purre barnevernet på meg - for kommer ALDRI til å kaste ham ut vinduet.
Trøster ham for hva det er verdt og sier til ham at jeg vet han har det vondt men at jeg ikke kan gjøre mer. Og noe mer enn det kan ikke en mamma gjøre. Noen ganger tar det slutt på ideer, man har prøvd alt og allikevel kommer det mer gråt. Da er det kun trøst man kan gi - noe vi mødre har i bøtter og spann!
Så om det måtte en røyk til for å gi deg styrke, so be it!

Har du ingen nære som kan "overta" ham litt sånn at du får lagt deg nedpå litt? Noen ganger tar jeg vogna og stikker til min mor sånn at hun kan holde ham litt sånn at jeg får en blund.

Tok også Sondre i bæreselen i dag. Øitt gråting i begynnelsen, men så slokna han gitt! Så den skal brukes oftere - får jo gjort andre ting også mens han er parkert der :D

Hvordan er Victor i vogna da? Sovner han når du er ute og triller tur? For da må du gjøre det oftere. Har merket på Sondre at hvis vi bare sitter inne så blir det mer gråt. Men er vi på trilletur så blir han rolig og noen ganger sovner han...

Lykke til, maria2009. Du har en utrolig styrke jeg virkelig misunner deg!

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Jenta mi siklet mye og fikk sine to første tenner et par mnd senere, da var hun 5 mnd når de kom så jo det kan godt hende og det tar litt tid før du kjenner dem

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Sender deg styrke klem :)
Ikke lett dette. Har desverre ingeb tips å komme med siden jeg har bare sovebarn.
En ting vill jeg uansett nevne, har nevnt det før også. Malt kan gi luftplager å mageknip istesde for å hjelpe. Svisker og sviskesaft er et alternativ ;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Kjære deg ♥

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Tusen takk for gode, støttende ord! Som alltid! :D
Vi trilla tur igjen i dag og han sov som en stein. I dag tror jeg faktisk har vært den beste dagen siden den dagen han ble født. Denne dagen har gitt meg masse styrke nå så om det går rett vest igjen fra i natt så har jeg hvertfall noe å ta av. Eneste jeg kan spørre om å avlaste er fosterfaren min og han jobber så mye + svigermor og hun jobber som regel på dagen også er jeg nok veldig dårlig til å spørre andre om hjelp. Mamma kommer jo innom av og til men looong story. Hun får bare ikke passe mine barn uten tilsyn for hun er ikke til å stole på under press og jeg har jo søsken som bor litt her og der - altså desverre ikke i umiddelbar nærhet. Også er jeg ikke god nok til å ta i mot hjelp heller, jeg er nok en av de ''joda, det går jo bra her''... :P
Desverre... Jeg håper viiiirkelig at å bytte mme har hjulpet. Krysser det som krysses kan. :)

Måtte le av deg du skrev om snusen. :) Søta. Hehe... :)

Sender deg styrke klem :)
Ikke lett dette. Har desverre ingeb tips å komme med siden jeg har bare sovebarn.
En ting vill jeg uansett nevne, har nevnt det før også. Malt kan gi luftplager å mageknip istesde for å hjelpe. Svisker og sviskesaft er et alternativ ;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Skal prøve svisker hvis det vender tilbake men nå holder jeg en knapp på at han ikke reagerer på colletten på samme måte som HIPP. Kryss, kryss fingre ;)

Skal prøve svisker hvis det vender tilbake men nå holder jeg en knapp på at han ikke reagerer på colletten på samme måte som HIPP. Kryss, kryss fingre ;)
Får håpe det går bra :)
Har hørt flere liker collette bedre enn de andre typene. Selv bruker jeg NAN HA1 om det skulle være nødvendig. Ammer for fult men hender seg det må litt ekstra til;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Hvilke flasker bruker du? Eg opplevde total forandring ved å bytte til Dr Brown flasker, plutselig var kolikken borte :)

Ser at dagen etter mme bytte var mye bedre, og det er jo supert :) Kan jo være både smak og mme endringen som gjorde at han skrek mer det døgnet.

Hvilke flasker bruker du? Eg opplevde total forandring ved å bytte til Dr Brown flasker, plutselig var kolikken borte :)

Ser at dagen etter mme bytte var mye bedre, og det er jo supert :) Kan jo være både smak og mme endringen som gjorde at han skrek mer det døgnet.

Har alltid sverget til Dr Brown :)
Han har hatt en veldig fin natt og har vært helt utrolig herlig å være sammen med.
Tør ikke helt å tro at det er permanent men jeg øyner håp. :)

Hvordan går d nå??

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Han har grått mye i dag. Men har ikke virket som det er luftsmerter. Mulig han ble overstimulert pga. bursdagsselskapet? Han våkna etter kort tid for hver gang han hadde sovnet stakkar. Sova for 30 min siden og vanligvis legger han seg 18/ 19 tiden...

Tror jeg får se an i morgen. I dag har liksom vært en uvanlig dag her hjemme. ;)

Har lest mer om KISS i dag og det er visst typisk for KISS-babyer og sikle.
Så da kan det forklare hvorfor han sikler så mye...

Back
Topp