Frk.Nikki
Elsker forumet
Vi var på UL forrige uke og det var en Jordmor "senior" og en JM "junior" der. Hun hadde opplæring på ul og den nye ul maskina. Hun var veldig hyggelig og begynte å måle og forklarte hva og hvorfor.. så spurte hun om vi ville vite kjønn i det "senior" kom inn igjen.. Vi forklarte glade at vi ville gjerne ha det på et kort og spare det til 3 års dagen vår. JM Junior sa "Å så koselig - ja det.." Og så avbrøt JM senior med "NEI! Jeg skriver ikke på LAPPER" JM junior sa da bare "ok.." Etterpå sa hun at hun skulle høre med JM senior hvorfor hun hadde sagt det, tror hun også ble litt sjokka!"
Jeg kjente jeg ble såå sint, skuffet og IRRITERT!
Og JM senior satt bare å skrev meldinger og fikk meldinger med HØY lyd! - sambo tok hånden min for han skjønte jeg ble skikkelig sur!
"hell i uhell" må jeg tilbake i desember for morkaka lå så langt nede så får håpe jeg får vite kjønn da og at ikkeJM senior er der!!!
Jeg kjente jeg ble såå sint, skuffet og IRRITERT!
Og JM senior satt bare å skrev meldinger og fikk meldinger med HØY lyd! - sambo tok hånden min for han skjønte jeg ble skikkelig sur!
"hell i uhell" må jeg tilbake i desember for morkaka lå så langt nede så får håpe jeg får vite kjønn da og at ikkeJM senior er der!!!