Skuffet og sliten.

Nei ikke i mål enda, får satt inn kateter imorgen og må ha den i i 12 timer, de håper kanskje det kan hjelpe litt på vei. Syns dette blir for ille når jeg er 41+5 alt... Så blir nok ett desemberbarn dette her
 
Nei ikke i mål enda, får satt inn kateter imorgen og må ha den i i 12 timer, de håper kanskje det kan hjelpe litt på vei. Syns dette blir for ille når jeg er 41+5 alt... Så blir nok ett desemberbarn dette her

Hvis du orker kampen håper jeg virkelig du gjør et forsøk etter fødselen på å finne ut hvorfor de har vært så jævlige mot deg etter alt det du har blitt lovet! Jeg blir helt kvalm av å tenke på hvor dårlig behandlet du er blitt! Helt totalt respektløst :/

Jeg starter også dagen med ballongkateter, håper det ikke er mer som skal til for å få i gang fødselen fordi jeg er selvfølgelig engstelig for hun lille i magen nå som har lite fostervann og kommer med rumpa først. Kommer til å si til legen i dag at dersom fødselen ikke starter etter forsøk på igangsettingen så vil jeg gjerne ha et ks påfølgende dag. Er vertfall lov å ytre ønske om det!

Hold oss oppdatert hvis du orker, krysser armer og bein for at ting ordner seg for deg i morgen <3
Stor Lykke til klem! :)
 
Hvis du orker kampen håper jeg virkelig du gjør et forsøk etter fødselen på å finne ut hvorfor de har vært så jævlige mot deg etter alt det du har blitt lovet! Jeg blir helt kvalm av å tenke på hvor dårlig behandlet du er blitt! Helt totalt respektløst :/

Jeg starter også dagen med ballongkateter, håper det ikke er mer som skal til for å få i gang fødselen fordi jeg er selvfølgelig engstelig for hun lille i magen nå som har lite fostervann og kommer med rumpa først. Kommer til å si til legen i dag at dersom fødselen ikke starter etter forsøk på igangsettingen så vil jeg gjerne ha et ks påfølgende dag. Er vertfall lov å ytre ønske om det!

Hold oss oppdatert hvis du orker, krysser armer og bein for at ting ordner seg for deg i morgen <3
Stor Lykke til klem! :)


Vi får se helt hva jeg gjør, funnet ut att legen min ikke er noen å krangle med, under en time til jeg drar på sykehuset nå. Håper virkelig det kicker igang fødsel, om ikke blir jeg lagt inn i morgen tidlig for å prøve noe annet som gele eller ta vannet. Må nesten bare se.

De utsetter ting såå veldig der borte. Er nesten så jeg skulle ønske att hun var stresset slik att de ikke behandlet oss på denne måten. For hun har det jo fint. Og hun er jo klar for å komme. Så ser ikke hvorfor de ikke kan sette meg igang når jeg er såpass på overtid. Og jeg skulle jo ønske jeg slapp kateter og kunne få gele med en gang. Med det var vist uakseptabelt.

Oppdaterer når jeg er hjemme fra sykehuset etterpå. Valgte å bli hjemme etter innsatt ballong kateter. Orker ikke de sure grine menneskene borte på sykehuset. Og siden jeg er aleine også. De er vist ikke så flinke til å følge opp de som kommer aleine, så da velger jeg å heller prøve å kose meg litt hjemme.
 
Håper alt er vel med deg nå!
 
Back
Topp