Skuffet og lei...

Føler med deg...
Hadde en hund en gang, plutselig en dag jeg kom hjem fra en helg hos ei venninne hadde jeg ikke hund mere.[:(][:(]

Så utrolig dårlig gjort !! hvor lenge kan en katt leve egentlig ? Tenker at om man har hatt den så lenge burde man da kunne hatt den, den stunden som gjennstår av kattas liv ?

Klemmerpå..

skjønner godt at hun gjerne er lei, de begynner vel å dra på årene de også,.

Uansett så er det jo DIN katt. Jeg hadde ikke passet andre sine katter i 11 år.

Så lenge det er DIN katt, så syns jeg faktisk de er i sin fulle rett til å bestemme selv om de vil ha den eller ikke.. Du har tross alt (etter hva du skriver) hatt noen år på deg til å finne en annen løsning.. Men skjønner at det er trist da!

Jeg synes det er litt dårlig gjort jeg, og jeg personlig måtte ha jobbet mye med meg selv for å tilgi moren min for det.

Og det er helt naturlig at den bor der og alikevel er din katt, regner med at du bodde hjemme da du var 13, siden du sier du er 24 nå? (ser det er mange som reagerte på at DIN katt bodde hos dine foreldre)

Det er iallefall veldig trist, og jeg skjønner at du er lei deg og fortvilt.

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: Citerza

Hvorfor skal de avlive han da???

De har hatt katt i alle år, og nå var mamma lei. Lei av å støvsuge og vaske katthår hver eneste dag, av å spekulere på hvor han er om han ikke kommer hjem, etc.., og jeg skjønner jo det, men når det gjelder denne katta, så synes jeg virkelig at alt det positive overgår de få "negative" tingene.

Mora mi er akkurat det samme! hun orker ikke de kattehelvettene... Har trua med å ta de til dyrlegen i snart ett år, jeg blir jo psykisk tilfelle!!! Jeg har faktisk vært hjemom på ferie tre ganger og sagt hadet til dem, uten at det har skjedd noe.

Kattene er 14 og 15 år, snart 16 på hun eldste. jeg har hatt henne siden jeg var 10 år, så hun betyr jo masse for meg... men jeg forstår jo at hun er skrøpelig og ekkel noen ganger... Hun har feks aldri gått på kattedoen, men jeg skjønner hvorfor det tok henne 16 år å reagere:P

Jeg skjønner mamman din litt. Vi har alltid hatt katt, og når jeg flytta ville jeg ta med meg katten min. Men sambo er allergisk, da da gikk den planen i vasken[&o] Så katten ble avlivd når han var 11 år, men katten min hadde ingen tenner og hofteproblemer. Så det var det beste... Selv om det er trist[:(]

ORIGINAL: Kougra

Man avliver ikke dyr bare fordi det ikke passer å ha de lenger, fordi man blir lei.
Herregud, jeg blir forbanna på sånne folk![:@]

HELT enige[:(]

ORIGINAL: *pilutta*

Avlive en frisk katt fordi det plutselig ikke passer å ha den?? !![:'(][:'(][>:] Nei, vettu hva!! [:@][:@][:'(][:'(]Sånt blir jeg sint over, og skjønner godt at du er lei deg.

[:(]

Back
Topp