Så flott.!Vi fikk snakket og kommet til enighet om å sette av mer tid til hverandre, og at han også skal hjelpe til med utstyret til babyen, han foreslo til og med selv at han skulle kjøpe vognposen siden jeg har kjøpt det andre til nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott.!Vi fikk snakket og kommet til enighet om å sette av mer tid til hverandre, og at han også skal hjelpe til med utstyret til babyen, han foreslo til og med selv at han skulle kjøpe vognposen siden jeg har kjøpt det andre til nå![]()
Vet ikke, jeg tror ikke det siden jeg jobber, da har jeg vel egentlig krav på foreldrepenger når den tid kommer? Er litt usikker på hvordan det fungerer :SDette med pengeproblemet, har ikke du rett på engangsstønad? Er en god del penger som dere kan kjøpe utstyr for og ikke bruke inntekten deres på det
Vet ikke, jeg tror ikke det siden jeg jobber, da har jeg vel egentlig krav på foreldrepenger når den tid kommer? Er litt usikker på hvordan det fungerer :S
Okei, takk, da har jeg krav på foreldrepengerDersom årsinntekten din er minst halvparten av grunnbeløpet, grunnbeløpet er på 90068 kr, altså minimum 45034 kr i året, så har du krav på foreldrepenger.
Dersom du ikke skulle hatt det, så har du krav på engangstønaden på 44190kr.