Skuffet etter 3D ultralyd

Mamma_for_2_gang_<3

Blir kjent med forumet
Sambo og jeg var på 3D ul i går og vi gledet oss veldig til å kikke på lille vidunderet vårt :) Men dessverre ble samtlige av bildene og videosnuttene vi fikk med oss hjem av svært dårlig kvalitet :( Vi var på samme klinikk med førstemann og var veldig fornøyde med både bilder og video den gangen. Sendte klinikken er lang mail om den dårlige kvaliteten på resultatet og tilbakemeldingen er at de gjerne vil gi oss en ny gratis sjanse og håpe på et bedre resultat. Dette er jeg selvfølgelig veldig fornøyd med, men jeg er så i tvil om jeg skal gå for dette eller bestille en ny time et annet sted og heller ta den kostnaden på nytt..det viktigste for oss er et godt resultat. Forklaringen på det dårlige resultatet var f.eks. fostervann foran ansiktet, babyens stilling, ulikt fra svangerskap til svangerskap osv.men jeg stusser litt over at dette ikke ble forklart med en gang, så kunne vi kanskje gjort noe med det der og da. Hva ville dere gjort? Har dere hatt liknende erfaringer?

Uff ! Den følelsen der gikk jeg ut med den gangen jeg tok 3D med Leah og jeg gråt mine såreste tårer :( Men jeg fikk ikke tilbud om å komme igjen så jeg hadde bestemt meg for å ikke ta det denne gangen men har nå bestilt i Drammen den 29 så håper hun der er flinkere og at vi får se Frida og hennes trekk :) Synes du skal ta den gratis timen så fort du kan og blir det ikke bra så kan dere heller bestille et annet sted :) Lykke til

Uff, så kjedelig å få sånne bilder og video da :-( Skulle ha vært en advarsel på det der om det er flere som går rundt og blir skuffet på grunn av dårlig kvalitet...

Jeg hadde tatt den gratis-timen de tilbyr og heller bestille en annen plass om det ikke blir bra da heller. Taper ihvertfall ingenting på det :-) 

Lykke til!

her og fikk vi ikke de beste bildene, men det var for lille jenta vår ikke ville vise seg noe mye frem. var både navlestreng å armer og ben forran ansiktet. men vi får ny time å må ikke betale no mer enn for en vanlig time. 

Så leit at bildene ikke ble så bra denne gangen, skjønner skuffelsen:( Men jeg hadde ikke bestilt meg ny time og betalt enda en gang. Med tanke på at det var fostervann, baby og slike fysiske ting som reduserte kvaliteten på bildene, så er jo sjansen der for at dette kan skje igjen selv om det er på en annen klinikk. Dette kan de sikkert få gjort lite med, så jeg hadde tatt i mot gratis timen og kryssa fingrene for at du har bedre lykke da:)

Takk for innspill jenter :) Da har jeg bestemt meg for å gi det en sjanse til, måtte bestemme meg innen kort tid. Håper resultatet blir bedre denne gangen, uansett så regner jeg med at ul-mannen vil gi sitt ytterste denne gangen :)

husk at de som tar UL ikke kan noe for hvordan babyen ligger, navlesnoren o.l! hae måtte det myyye poking til for at hun skulle flytte på seg så vi fikk se ansiktet, og det gikk tilslutt. hadde aldri skyldt på den som tok ul viss det var babyen "sin feil". 

lykke til på ny UL :)

Har nå vært på ny UL og det startet like dårlig som sist gang, men denne gangen sa jeg i fra med en gang og spurte om det ikke ville hjelpe om jeg flyttet/rørte litt på meg, og det gjorde det :) Navlestrengen lå visst i flere lag over ansiktet, men da jeg flyttet litt på meg så flyttet ungen på seg og da kom ansiktet tydeligere frem. Dette synes jeg vel kunne vært foreslått første gangen så kanskje resultatet ville blitt bedre. Bildene ble ikke like bra som med 1.mann, men de ble bedre og vi kan i hvert fall bruke dem i albumet hennes :) 

her var vi på ul og fikk ikke kjempe gode bilder, men d er pga at hun ikke ville "smile til kamera"..hun gjemte seg og nekta komme frem skikkelig...Vi fikk med 3 filmsnurter som var svarte, så vi sa vi ville ha ny cd med filmene på. det skulle vi selvfølgelig få.. fikk cd i posten, men de filmene var også svarte... ringte inn igjen, og hun skulle bare sende enda en cd... funker ikke den cd'en, så skal vi kreve halvparten av pengene tilbake, for dette gidder jeg ikke mer... betalte 400 kr ekstra og kjørte en halvtime lengre for å få film, noe vi ikke hadde trengt om vi kun ville hatt bildene... vi kjørte 1,5 time pr vei for å gå til henne, og her sitter vi med kun halvparten av hva vi betalte 900kr for å få... kjenner jeg blir skikkelig irritert! så hun har en siste sjangse nå, gir hun seg ikke da, reiser vi inn til henne, krever halvparten av hva vi betalte  + kjøre godtgjørelse! kommer ikke til å gå til henne igjen heller... 

Back
Topp