I går etter at vi hadde vært på UL og sett at alt så langt var bra med den lille i magen bestemte jeg meg for å fortelle den store nyheten til en av mine aller nærmeste familiemedlemmer. Jeg var jo ganske glad og lettet over at alt var bra, og sa at nå skal min første datter bli storesøster, og reaksjonen på vedkommende som fikk vite det var; åja.. med et ansiktsutrykk som så litt skuffet, oppgitt, og likegyldig ut. jeg ble så skuffet og lei meg, og gleden over å ha vært å sett at alt er bra med babyen i magen fikk en stor sky over seg, dette var skikkelig skuffende.. Jeg skjønner at ikke andre er like glade som meg og mannen min over dette, men de to andre vi har fortalt dette til har reagert med glede.. Når da dette er en av mine aller nærmeste familiemedlemmer, synes jeg ikke det er urimelig å reagere med litt mer entusiasme? eller er det jeg som tar helt feil her? Jeg er iallefall kjempe skuffet og lei meg, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til denne personen fremover.. Noe råd? beklager litt langt innlegg, men jeg må dele dette med noen..