Skuffende reaksjoner frå familie/venner

åååå skjønner du ble skuffet [&o] Men hun ombestemmer seg snart håper jeg, når hun ser den voksende magen og sånn [:)]

Med en reaksjon som " Ja, me får håpe det held seg der inne då..." høres det nesten ut som om hun selv har mistet for ikke så lenge siden.

Ho mista fyrste gongen ho gjekk gravid. Men det er no over 5 1/2 år sidan. Ho mista rett før jul 2004 og i mai 2005 vart ho gravid på nytt. Ho har ei nydeleg dotter på snart 4 1/2 år.

Det som skuffa mest er at eg alltid har støtta ho... Skjønner jo at ho kan "vere redd" for at eg og skal mista, men eg savna ein liten gratulasjon i det minste.  Det er ikkje ofte eg merker at ho faktisk er 5 år eldre enn meg! [8D]

Beklager at eg sniker... men dette er bare veldig typisk din kjære søster!! Håper hun kan vise litt glede og støtte når de kommer!!

Jeg heier på deg!!! Og er veeeeldig glad i deg! Neste gang blir jeg og med å spise pizza!!!!!

Kjempeglad i deg og snuppelupp!! [:)] 

Ja, du veit jo korleis systo er... Gruer meg nesten til dei kjem med heile bøtteballetten til helga, men eg får krysse fingrar for at alt går bra.

ORIGINAL: Nommiz

Kjempeglad i deg og snuppelupp!! [:)] 

Ja, du veit jo korleis systo er... Gruer meg nesten til dei kjem med heile bøtteballetten til helga, men eg får krysse fingrar for at alt går bra.

Bare ring viss ho monger seg!! Så skal jeg komme å kjefte på henne!!

Fnis! Takketakk!!!

Har fått 4 gratulasjoner. Har fortalt det til mange venninner, svigerinne og mamma. Og barnefaren seff.
- Barnefaren vil ikkje ha noe med barnet å gjøre, så er veldig skuffende reaksjon.
- Mamma ble litt lei seg, men det går over har hun sagt.
- Svigerinnen min ble sjokket, og anklagde meg for at eg hadde planlagt og gått bak ryggen til faren
men at hun kom til å støtte meg (men på en måte prøvd å få meg til å ta abort). Etter. 8-9 år burde
hun kjenne meg.
- Hun ene bestevenninnen min ville eg skulle ta vekk, men har nå sagt gratulerer og gleder seg villt og støtter meg.
- De tre andre vennene mine har sagt gratulerer så mye og støtter meg fullt

Back
Topp