Skuffende reaksjon

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Da har vi nettopp kommet hjem igjen etter besøk, og lillemor fikk fortelle svigers den store nyheten om at "mamma har ny baby i magen".

Ikke en gratulasjon kom det, og ikke særlig til reaksjon heller...[emoji848] Nå er ikke svigers de som viser de helt store følelsene ved verken glede eller sorg da.. Men kjærligheten for jenten vår er virkelig høyere enn noe annet. Da er de helt annerledes enn ellers. Men den såkalte reaksjonen vi fikk idag var SÅ skuffende! Kjenner jeg blir skikkelig irritert, lei meg og sint på en gang[emoji35] spesielt siden jeg så for meg en skikkelig glad reaksjon når jenten vår fortalte det.

Puuh, måtte bare få det ut[emoji28]

Huff, kjedelig da det ikke alltid går slik man har tenkt!! Skuffende av svigers syns jeg. Sender deg en stor klem [emoji8]

Å nei, så trist!:( skjønner du er irritert og lei deg. Hva sier mannen til den dårlige responsen? Håper gratulasjonene og reaksjonene kommer når de får summet seg litt:/

Så utrolig kjipt ☹️ Da hadde jeg blitt lei meg og... Hvis de er dårlige på å vise følelser så kanskje de trenger litt tid bare... men merkelig oppførsel egentlig å ikke engang gratulere...(!) [emoji53]

Å nei, så trist!:( skjønner du er irritert og lei deg. Hva sier mannen til den dårlige responsen? Håper gratulasjonene og reaksjonene kommer når de får summet seg litt:/

Ja veldig kjedelig. Har og syns det var litt skuffende. Men sier de bare er sånn. Jeg vet jo det jeg og at de bare er veldig spesiell på slike ting. Men hadde jo forventet noe glad reaksjon, en gratulasjon og en klem kanskje.. men men:)

Så kjedelig Forrige gang ble svigers sint i tlf når vi fortalte det.. Det forventet vi ikke, siden de alltid er så glad og fornøyd! Gikk ikke så lenge før de ringte opp igjen og inviterte oss på middag og beklaget for reaksjonen deres. Da fikk vi blomster og sjokolade [emoji4] Er vel ikke alltid så lett å kontrollere første reaksjon... Håper de snur i oppførsel og gratulerer dere [emoji272][emoji254][emoji173] Syns det er trist å lese om de som blir møtt på en negativ måte når de forteller nyheten...

Så utrolig kjipt ☹️ Da hadde jeg blitt lei meg og... Hvis de er dårlige på å vise følelser så kanskje de trenger litt tid bare... men merkelig oppførsel egentlig å ikke engang gratulere...(!) [emoji53]

Ja jeg vet jo at de egentlig er glad, men at de bare er veldig spesiell på sånn:) Men jeg hadde jo absolutt forventet litt mer reaksjon enn det vi fikk. Og hvertfall en gratulasjon liksom:(
Men ja, kanskje de bare trenger tid. Hadde bare gledet meg så til å fortelle, så ble bare så skuffet.

Så trist å høre! :( Jeg synes det var veldig spesielt å ikke gratulerer engang..

Håper de sier noe mer bare de får summet seg litt.

Ja jeg vet jo at de egentlig er glad, men at de bare er veldig spesiell på sånn:) Men jeg hadde jo absolutt forventet litt mer reaksjon enn det vi fikk. Og hvertfall en gratulasjon liksom:(
Men ja, kanskje de bare trenger tid. Hadde bare gledet meg så til å fortelle, så ble bare så skuffet.
Håper de kommer sterkt tilbake!!

Uff! Det skjønner jeg var veldig skuffende! [emoji53]
Håper de tar seg i det, og kommer tilbake med et skikkelig gratulerer[emoji4][emoji173]

Skjønner godt det er skuffende. Håper de tar seg sammen, og kommer med en skikkelig gratulasjon når de får summet seg.

Jeg har en svigermor som nok ikke kommer til å juble av lykke heller[emoji23]

Skjønner veldig godt at du ble skuffet :( Håper og regner med at de blir veldig glade når bare sjokket får lagt seg litt :Heartred

Så kjedelig :/ forventa de det kanskje ikke?

Skjønner deg godt. Vi har også noen på hver side som aldri har gratulert. Veldig trist.

Back
Topp