Skuffaaaaaaa:(

contesse

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Kjenne æ blir kjæmpe skuffa! Va sekker på va rie og d kom værtfall 3 ikkje så længe mella. Så tænkte yesssss, men bare en måte å være sekker på. Så æ sto opp.. å ingenting:( vræææææl
Kan ikkje fødseln bynne snart? Pliiiiis.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håpe æ åsså:) krysse fingran

Føler med deg! Ble innlagt på føden forrige uke i 1,5 døgn (lang reiseveg) Hadde rier hele natta med 8-10 minutters mellomrom, men neida! Full stopp og da reiste vi hjem... Termin idag og ingenting skjer..! Bæh!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, det høres fælt ut:( tar på å bli "lurt" på den måten, er ille nok å gå å vente lilsom

Ja det tar på. Nå har jeg bare innstilt meg på at det ikke blir på mange mange dager, så får jeg heller bli overrasket når det skjer! ;)

Åh, så kjedelig da.. Plutselig er det igang og det er din tur skal du se :-)

Jeg og venter på lille nurket, skjer det ikke noe i dag eller natt har jeg heldigvis time på sykehuset i morgen om vudering av igangsetting :) såå blir bra å få hilse snart på prinsessen. Men HÅPER jo seff at hun kommer av seg selv i dag. Termin i morgen.

Var på fødestua igår, men riene stoppet utover dagen, så vi for hjem igjen:( ingenting har skjedd inatt. har fått time til overtidsvurdering på fredag, men forstår d sånn at de setter ikke i gang da:( syns det er så forferdelig dumt at de venter så lenge. Lest forskning på nett for å ha noe konkret å banke i borde med. Er jo kun norge som venter så lenge, og unn harstad hat sagt til en bekjent at de har maks gtwnse på 14 dager, men det er jo ikke lov lengre? De forandra d jo til 10 dager? Baaaaaah

Back
Topp