skuffa!!!!!

MaRtE:)

Gift med forumet
må bare fortelle:

jeg får høre av fam og flere at jeg er så tynn. jaha, tenker jeg da og spiser det jeg vil og mer.
så var jeg på besøk til ei venninne som jeg ser på som en del større enn meg. tok med en bukse som var for stor til meg som jeg trodde passet til henne. det hele endte med at jeg fikk bukser av henne som var for store til hun..

så var jeg nede til nabodama i går, og hun syns jeg ser myyye kraftigere ut enn meg. så sier hun at slike som oss, altså jeg og hun, trenger så og så mange kalorier hver dag for å holde vekta. hun mente vi var like høye og lik mang kg. jaja, så feil kan man ta!!! må vel kjøpe meg ei badevekt!!

(ble litt lang jajamensann...[:D])

Hø? Litt trøtt jeg her tror jeg...[:D]

Altså; du føler deg tynnere enn du er?

ja, jeg trodde jeg var tynn, men siden andre ikke ser det, er jeg vel ikke det likevel[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ja, jeg trodde jeg var tynn, men siden andre ikke ser det, er jeg vel ikke det likevel[:D]

Aaah sånn ja[:D]

Uff det der er ikke gøy!
Opplevd det samme når jeg skulle prøve bukser i butikken... ender jo opp med at jeg ikke får strørrelsen jeg trodde jeg var, over rompa en gang.[:-]
Nå tror jeg jeg er såpass at jeg kan prøve å handle bukser igjen - men det er noe drit at hoftene er blitt bredere; buksene blir for slakke rundt låra og passe i midjen[:'(]

Hvor høy/mye veier du da? (trenger selvf. ikke svare)[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Uff det der er ikke gøy!
Opplevd det samme når jeg skulle prøve bukser i butikken... ender jo opp med at jeg ikke får strørrelsen jeg trodde jeg var, over rompa en gang.[:-]
Nå tror jeg jeg er såpass at jeg kan prøve å handle bukser igjen - men det er noe drit at hoftene er blitt bredere; buksene blir for slakke rundt låra og passe i midjen[:'(]

176cm og 62kg, syns jeg er helt vanlig jeg[:D][:D]

Uff det der er ikke gøy!

Herregud da er du jo veldig slank!

Fatter ikke hva hun naboen din plapler om "Sånne som du og jeg må ha bla bla kalorier"![8|]

Det hørest helt normalt ut.... Men tror mange kan overdrive for å få sæ sjøl t å føl sæ bedre og da... No har itj æ sjett dæ på flere år, men du har nå aillti vorre tynn og fin før.

Uff det der er ikke gøy!

Herregud da er du jo veldig slank!

Fatter ikke hva hun naboen din plapler om "Sånne som du og jeg må ha bla bla kalorier"![8|]
trodde jeg å!
spurte mannen da om vi så like ut, "tja, nei, dere gjøre vel ikke det da. vet ikke" så da blir man jo litt i tvil!

jaja, er jo ikke verdens undergang..

du kan jo  være slank men ha en litt kraftig benbygning. fint me hofter da[:)] da blir jo buksene litt trangere, du trenger ikke være "feit" med masse fet for å bruke større størrelser, du er jo ganske høy så..
om du føler deg slank så ikke hør på de som sier noe annet.. det er hva DU syns som betyr noe..

takk[:)]

Jeg synes du er veldig slank, tynn faktisk! Og så har du liksom en sånn spinkel bygning, lang og slank! Flott dame!! Ikke bry deg om de der andre!

Du veier forresten 2-4 kg mindre enn meg, og vi er like høye [;)] Og siden jeg synes du er så tynn, så tar jeg det som et kompliment til meg på en ellers grå dag, hihihi! [8D]

Du er aldeles ikke tykk jente!!!
Dem må jo vøre helt blåste dem som sier det..

ut ifra dine mål er super slank [;)]

Jeg har jo ikke sett deg, men ut i fra de målene må du jo være slank - kjeg kan ikke forstå annet i allefall...

Vet kos det e, eg veie ligga mye så deg og e 175[:)] føle meg veldig tynne men alle andre går å seie heila tiå kor mye eg har lagt på meg, syns det va på tiå eg og fekk litt rau..
tar meg nær av det og ingen ting e godt nok..
Men du e nok ei kjempe fine jenta/dama[:D]

ORIGINAL: Maiå

Vet kos det e, eg veie ligga mye så deg og e 175[:)] føle meg veldig tynne men alle andre går å seie heila tiå kor mye eg har lagt på meg, syns det va på tiå eg og fekk litt rau..
tar meg nær av det og ingen ting e godt nok..
Men du e nok ei kjempe fine jenta/dama[:D]
jeg vet!

takk for støttende ord jenter[:)]

ORIGINAL: ¤Stines86¤

det er kjipt!!!
en gammel bekjent jeg tarff på butikken i går lurte på om jeg var gravid igjen [&:][&:][&:][&:]

Excuse me??[&:][&o]

Fy så frekt då.... ka sa du og koss reagerte hu/han på det?

Back
Topp